"מעורער בנפשו"

קילל בחורי ישיבה וניסה להכותם באגרופים

האנטישמיות בקראון הייטס נמשכת באין מפריע: בצהרי השבת הותקפו שלושה חרדים בשכונה בידי גבר שניסה להכותם באגרופיו, נתפס והועבר לבחינה פסיכיאטרית (חדשות, חרדים)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: shutterstock)

האנטישמיות בקראון הייטס נמשכת באין מפריע: בצהרי השבת האחרונה הותקפו שלושה חרדים בשכונה שבברוקלין, בידי גבר שקילל אותם וניסה להכותם באגרופיו.

לפי דיווח באתר COLlive, מדובר בשני ניסיונות תקיפה שבוצעו על ידי אותו אדם בשבת, בסביבות השעה 14.30 (שעון ארה"ב) בצהריים.

בתחילה ניגש האיש, שמאוחר יותר נטען כי הוא בעל רקע נפשי, אל מכונית שנסעה באחד הרחובות וניסה להיכנס אליה. לאחר מכן ניפץ חלון מכונית של תושב חרדי, ואז ניסה להכות שני עוברי אורח, בחורי ישיבה, במכות אגרוף.

על פי הדיווח, במהלך התקרית קילל התוקף את הקורבנות בביטויים אנטישמיים. עד ראייה, מתנדב בארגון 'שומרים', המליץ לבחורים להגיש תלונה במשטרת ניו יורק - אך אלו סירבו לשתף פעולה, ועזבו את המקום.

התוקף המשיך בדרכו ונתקל בחרדי נוסף שצעד ברחוב. גם אותו הוא ניסה להכות באגרופים, ואף קילל אותו: "יהודי מלוכלך". בשלב זה הוא הרים מהקרקע אבן ומקל, והחל לאיים על עוברי אורח נוספים, ביניהם הורים שטיילו עם ילדיהם הקטנים.

אזרחים עקבו אחר התוקף במשך כמה דקות עד שהלה נתפס בידי שוטרים, שהעבירוהו לבחינה פסיכיאטרית. עד כה לא הוגשו אישומים פליליים כנגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר