תיק 4000

נתניהו הטיח בחוקרים: "המשטרה גסטאפו"

בנו של ראש הממשלה התייצב לחקירה בפרשת 4000 ותקף את חוקרי המשטרה: "אתם חוקרים אותי כדי ללחוץ על ההורים שלי, כמו ארגון פשע". כן האשים אותם באכיפה בררנית (בארץ)

(צילום: Flash90)

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו נחקר במשטרה בחשד למעורבותו בתיק 4000, והדהים את החוקרים כאשר הטיח בפניהם: "אתם משטרה גסטאפו" - כך עולה מדיווח הערב (שני) בחדשות 13.

לפי הדיווח, נתניהו הבן אמר לחוקרים, "אתם חוקרים אותי כדי ללחוץ על ההורים שלי בדיוק כמו ארגון פשע. אתם חוקרים רק את אבא שלי ולא פוליטיקאים אחרים שצריכים לחקור כמו ציפי לבני".

בחקירתו התייחס יאיר נתניהו גם להאשמות כביכול קיבלו סיקור אוהד באתר וואלה, ולאחר שלכאורה הצמיד לכל העיתונאים כינוי גנאי, אמר כי "אתר 'וואלה' הוא אתר שמאלני, הוא וואלה אכבר".

גורמים במשטרה כינו את החקירה "מופע אימים של יאיר נתניהו". יצוין כי בסופו של דבר, התיק נגדו נסגר, לא לפני שנחקר באזהרה.

מטעמו של יאיר נתניהו נמסר לחדשות 13: "עוד הדלפות מהחקירה. אנו מבקשים להזכיר לציבור שהדלפה מחקירה היא עבירה פלילית שדינה שלוש שנות מאסר".

על פי החשד בתיק 4000, מנכ"ל משרד התקשורת בתקופת נתניהו, שלמה פילבר, שמאז כבר הספיק להפוך לעד מדינה, הדליף מסמכים חסויים לגורמים ב"בזק", כאשר מנגד, בכירים באתר וואלה סיפרו על לחצים מצד מנכ"ל האתר לסקר באופן חיובי את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר