הקיצונים הגיעו לדיגיטל

קמפיין נגד ש"ס ויהדות התורה: 'דרעי, גפני ולפיד מאוחדים'

עם ציטוטים של יאיר לפיד ואיילת שקד המסבירים מדוע חוק הגיוס בו תמכו ש"ס ודגל התורה הוא חוק טוב, תוקפים הקיצונים את המפלגות החרדיות: "חזקים בדיבורים. ברגע האמת לא פראיירים" (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: מסך מתוך הסרטון)

קמפיין הקיצונים נגד הצבעה למפלגות החרדיות עולה שלב, והיום (שלישי), הם מפרסמים סרטוני תעמולה הקוראים לציבור לא להצביע לש"ס וליהדות התורה.

בסרטון העוסק בחוק הגיוס, הם מזכירים כיצד כאשר היו באופוזיציה, התנגדו חברי הכנסת החרדים לחוק, קרעו קריעה במליאת הכנסת כאשר אושר, והוציאו מיליון איש לרחובות להפגנת ענק.

על פי הסרטון, בשנת 2016, כאשר היו בקואליציה, "מימדי הפארסה מתבררים", כאשר לטענת מפיצי הסרטון, החוק, עליו חתמו חברי הכנסת החרדים, שולח אלפי בחורי ישיבות לצבא.

כהוכחה לדבריהם, הם מצטטים מדברי השרה איילת שקד האומרת: "לא מדברים על זה שזה פעם ראשונה שההנהגה החרדית ומועצת גדולי התורה, בעצם מאשרת חוק גיוס".

בשלב זה של הסרטון, מופיע הכיתוב כי בינתיים, מאות ציידים מפתים את בחורי הישיבות, והגיוס נמצא בעליה, ואת גפני, כך מאשימים יוצרי הסרטון, זה לא מעניין.

בהמשך, בג"ץ כזכור ביטל את החוק, ועל החוק החלופי שזכה לתמיכת דגל התורה וש"ס הם מביאים את דברי לפיד האומר "זה חוק נכון וטוב, זה חוק שלנו".

לסיום הסרטון הם מאשימים כי לראשונה בהיסטוריה, גפני, דרעי ולפיד מאוחדים בהסכמתם לחוק שיגייס 60% מבחורי הישיבות.

הקמפיין מלווה בסיסמה: "יהדות התורה וש"ס- חזקים בדיבורים. ברגע האמת, חרדים לא פראיירים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר