המאבק מחריף

הפלס: הצבעה לחרדים - סיוע לעוברי עבירה

עיתון 'הפלס', הנשלט בידי 'הפלג הירושלמי', מחריף את האמירות נגד ההצבעה בבחירות למפלגות החרדיות - וכותב כי "תמיכה במפלגות אלו בבחינת 'מסייע לעוברי עבירה'" (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

עיתון 'הפלס', הנשלט בידי 'הפלג הירושלמי', מחריף את האמירות נגד ההצבעה בבחירות הקרובות לכנסת ה-21, למפלגות החרדיות - יהדות התורה וש"ס וכותב כי "תמיכה במפלגות אלו בבחינת 'מסייע לעוברי עבירה' על כל הכרוך בכך".

העיתון מצטט מתוך נאומי נציגי המפלגות, שלדבריו, "שוב נחשפו במלוא קלונם, כאשר 'ברגע האמת' שלהם בנאומיהם במוסדות אקדמיים ובנסיון להחניף לפורצי גדר ו'חרדים חדשים' למיניהם, הם מצהירים כי במרכז פעילותם עומדים מאמציהם לסייע לגברים חרדיים ונשים חרדיות להגיע ללימודי האקדמיה; הדבר מוכיח שוב כי התמיכה במפלגות אלה היא בבחינת 'מסייע לעוברי עבירה' על כל הכרוך בכך".

לפי העיתון, "מועמד 'דגל' המתמודד במסגרת רשימת 'יהדות התורה' בבחירות הקרובות הצהיר השבוע בביקורו ב'מוסד אקדמי לחרדים' כי 'רוב העיסוק שלי בשנה האחרונה לעזור לתת לגברים חרדיים ולנשים חרדיות אפשרות לאקדמיה', וכן מתח ביקורת על גופי השלטון שאינם מסייעים בעדו די הצורך לקדם מגמה זו".

אם היו מי שסברו כי אנשי 'הפלג' שלא מצביעים בבחירות, לא ייצאו הפעם נגד המפלגות החרדיות, הרי שהעיתון מחריף את הטון, כאמור, נגד המפלגות החרדיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר