'אין לו סיכוי'

ליצמן: "לפיד לא מפסיק לחזר אחרינו, אבל הוא מוקצה"

יאיר לפיד טען היום כי אחרי הבחירות החרדים ידברו איתו, אך ליצמן מיהר להגיב: "חיזוריו הבוטים למפלגות החרדיות הפכו מביכים ומבזים, ונענו בסירוב מוחלט". גם ש"ס הכחישו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: תומר נויברג ויונתן זינדל - פלאש 90)

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, אמר היום (רביעי) בוועידת הג'רוזלם פוסט, כי "לפיד לא מפסיק לחזר אחר החרדים, אבל זה לא יעזור לו, כי הוא האיום הגדול נגדנו".

מתברר, כי למרות הצהרותיהם החוזרות ונשנות של ראשי ש"ס ויהדות התורה כי לא יישבו בממשלה עם בכיר 'כחול לבן' יאיר לפיד, הוא עדיין משוכנע כי מדובר רק בהבטחות בחירות, וכי לאחריהם - יתחילו החרדים לדבר איתו.

ביטוי פומבי לכך, הוא נתן היום בראיון לאתר וואלה! NEWS, שם הסביר כי תוצאות הבחירות יכריעו את התנגדות החרדים אליו. "הבחירות יגמרו, כולם ידברו עם כולם. ככה זה תמיד", אמר לפיד.

"עסקנים חרדים בזמן בחירות אומרים הרבה דברים. יש לי יחסים סבירים עם חלק גדול מהפוליטיקאים החרדים", הוסיף. "יש עולם שלם של חרדים צעירים שאומרים כל הזמן למפלגות החרדיות: 'לפיד צדק'. אנחנו רוצים להשתלב, אנחנו לא רוצים להיות עניים".

בתגובה לאתר אמר שוב ליצמן, כי "לראשונה הודיעה יהדות התורה לפני הבחירות על מי תמליץ לנשיא לראשות הממשלה והוא בנימין נתניהו, ורק הוא. גנץ בחיבורו ללפיד, מי שהיה לשר האוצר הכושל ביותר בתולדות המדינה וגדול רודפי החרדים של כל הזמנים הוביל לכך שאין כל סיכוי בעולם שנשב עם לפיד-גנץ בכל קונסטלציה אפשרית".

ליצמן "ניקה" את הצ'אפחה של לפיד (באדיבות ערוץ הכנסת)

ליצמן תקף את לפיד: "אזרחי ישראל מספיקים אינטליגנטים להבין שלפיד היטל בהם במשחק כפול ושקרי כשניסה להסתיר את עמדותיו נגד החרדים, כי לפיד הבין שזה לא מביא קולות".

"אבל מה לעשות, היום כולם יודעים את האמת: לפיד נשאר אותו לפיד. רווי שנאה והסתה, מלא שקרים ואחיזת עיניים. חיזוריו הבוטים למפלגות החרדיות הפכו מביכים ומבזים ונענו בסירוב מוחלט. מבחינתנו הוא מוקצה מחמת כל הסיבות שבעולם".

לדבריו, "כשניערתי את החליפה שלי כשלפיד נגע בי, הסתכלו עליי מוזר, הייתי בעבר היחיד שהחרים אותו. היום כולם כבר מבינים את גודל הסכנה. הוא לא שינה את דרכו, את דעתו ועמדותיו".

גם במפלגת ש"ס הצהירו בעקבות הריאיון כי המפלגה תמליץ על נתניהו לראשות הממשלה. "ש"ס לא תשב בממשלת גנץ-לפיד, שדוגלת באג'נדה אנטי-דתית ואנטי-חברתית, שמטרתה להרוס את המסורת והיהדות, לפגוע בחלשים ולהפוך את ישראל ממדינה יהודית למדינה אזרחית", נמסר מהמפלגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר