פרסום ראשון

כתב אישום הוגש נגד האב החרדי החשוד בהתעללות

נגד החשוד, חרדי בשנות החמישים לחייו מירושלים, נטען כי תקף והתעלל ביותר מעשרת ילדיו הקטינים. עורך דינו אומר ל'כיכר' כי החשוד הודה וכי מדובר באירועים נקודתיים (משפט)

שלומי זייבלד | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

פרסום ראשון: כתב אישום הוגש אתמול (רביעי) נגד האב החרדי מירושלים, החשוד בהתעללות ב-12 ילדיו בעודם קטינים, כאשר על פי החשד, הוא גרם להם לחבלות קשות.

ממידע שהגיע לידי 'כיכר השבת' עולה כי החשוד הודה במעשים המיוחסים לו בכתב האישום, והוא מואשם רק בעבירות נקודתיות.

עורך דינו של החשוד, עו"ד דוד הלוי מסר בתגובה ל'כיכר השבת': "קיבלנו את כתב האישום, נלמד אותו, אך מעיון כללי בכתב האישום עולה כי מדובר במספר אירועים נקודתיים".

"בכל מקרה, המגמה בתיק זה היא מגמה טיפולית, מתוך מטרה להחזיר את האב לחיק משפחתו ועל מנת לאפשר לבני המשפחה בכללותם לחזור ולתפקד כמשפחה נורמטיבית רגילה", הוסיף עו"ד הלוי.

יצוין כי על פי הודעת המשטרה עם מעצרו, נמסר כי במהלך החקירה, נגלתה לחוקרים מסכת התעללות קשה שנמשכה יותר משני עשורים, ונשמרה בקשר שתיקה בגלל הפחד ששיתק אותם.

במהלך החקירה, כך לפי המשטרה, נחשפו החוקרים לעדויות שגוללו בפניהם 12 מילדיו בחשד למסכת התעללות ופגיעה פיזית ונפשית על ידי האב, אליה על פי החשד נחשפו ילדיו במשך שנים וכללה הכאת הילדים באמצעות מקל תוך שגרמו לחבלות קשות על גופם וכן שימוש במספרים וגרימת חתכים על הידיים.

"המשטרה פועלת בנחישות, מקצועיות וביסודיות כנגד מעשי אלימות המבוצעים על ידי הורים כלפי ילדיהם, שלא אחת עלולים לגרום סבל ופגיעה נפשית ופיזית לילדים, וזאת למען שמירה על שלומם וביטחונם של הילדים ולמניעת המשך הפגיעה בהם", נמסר מדוברות המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר