סיכום שבוע

אלו חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת'

מאות כתבות עולות מידי שבוע ב'כיכר השבת', מידי סופ"ש 'ישי ורבינא' מגישים את חמש הכתבות שאתם, גולשי 'כיכר', אהבתם יותר מכל • צפו (ברנז'ה)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

מידי שבוע, ישי כהן ואבי רבינא מגישים את חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת', הכתבות שאתם - גולשי 'כיכר' - אהבתם יותר מכל. מתוך התוכנית 'ישי ורבינא בכיכר', המשודרת מידי יום חמישי בשעה 19:00.

במקום החמישי

בצל המחלוקת ההיסטורית מול מרן הרב שך זצ"ל והציבור הליטאי, חשפנו השבוע תיעוד וידאו בלעדי בו מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל מתבטא בשיחה עם הגרב"צ קוק, בעד הגרמי"ל לנדא, רבה של בני ברק שנפטר השבוע, והרעיף עליו בשבחים

במקום הרביעי

הפודקסט התורני הפופולרי בארה"ב - "הדליינס", של המיליארדר ר' דוד ליכנטשטיין, בפרק נוסף העוסק בנושאים הכואבים של הציבור החרדי העומדים על הפרק - השמנת יתר בציבור החרדי, דיאטת הרמב"ם מול דיאטת אטקינס והאם אכן סעודות השבת המנופחות הורסות לנו את הבריאות?

במקום השלישי

"כיכר השבת" הביא תיעוד וידאו מכנס הבחירות של 'אגודת ישראל', בו השתתף הגאון רבי מאיר מאזוז שאמר בנאומו: "לא תחשבו שהספרדים לא יצביעו הפעם ג'. הפוך, בעבר מרן הגר"ע יוסף הצביע ג'"

במקום השני

העיתונאי בן כספית פרסם ב'מעריב' כי יו"ר כחול לבן, בני גנץ, טופל במשך מספר שנים אצל פסיכולוגית קלינית כשלטענתו הטיפול היה מלווה בתרופות. מטה גנץ בתגובה טען כי מדובר ב"שקר גס בוטה וחמור"

ובמקום הראשון

השבוע נפטר לבית עולמו הגאון רבי משה יהודה לייב לנדא זצ"ל, רבה של העיר בני ברק. במסע הלוויה שנערך בבני ברק, בצעד יוצא דופן של אחדות נדירה, הוכרזו ממלאי מקומו כרבני בני ברק - על דעת גדולי ישראל, בנו הרב יצחק אייזיק לנדא והרב שבח צבי רוזנבלט

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר