הלחץ מהקנאים

האיום של 'אגודה': "נבוא חשבון עם קהילות שלא יצביעו"

ב'אגודת ישראל' ממשיכים לנסות ולהביא את הקנאים להצביע, הפעם עם איום ברור: מי שלא יצביע - לא יזכה למענה מהנציגים. התוכנית: 300 נציגי החסידויות יעדכנו בזמן אמת על המצביעים (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
בכירי 'אגודה' בדיון (באדיבות המצלם)

בסיעת 'אגודת ישראל' החסידית ממשיכים לפעול כדי לשכנע את החסידויות הקנאיות, שהתעצמו במשך השנים, לבוא ולהצביע בבחירות.

ל"כיכר השבת" נודע כי בדיון סגור שנערך בהשתתפות בכירי הסיעה החסידית סוכם כי המפלגה תבוא בחשבון עם הקהילות שלא יצביעו.

בכיר ב"אגודת ישראל" אומר ל"כיכר השבת" כי "הפעם הכל יהיה ברור וממוחשב. השקענו מאמצים רבים ומשאבים טכנולוגיים כדי שנדע בדיוק בפירוט מלא דרך נציגים מול כל הקבוצות, החסידויות הקטנות והקהילות השונות מי הצביעו ומי לא".

הבכיר משמיע איום ברור: "קבוצות וקהילות שרבותיהם אינם אוסרים הצבעה בבחירות ונמנעו מלהצביע - לא יקבלו מענה מנציגנו בקדנציה הקרובה, נגמרו הזמנים שפעלנו עבור כולם ויש שבחור שלא להתייצב ביום הבחירות לעזור לנו".

"הגענו למצב שנציגים שלנו אף הסתבכו כשסייעו לאותן קבוצות שלא ממש התגייסו לנו בבחירות אבל עזרנו תמיד לכולם בלי חשבונות. זה נגמר. לא נעניק את הלחי השניה", מבהיר הבכיר בנחרצות, "קהילה או קבוצה שלא תדאג להביא את בוחריה לקלפיות לא נכיר בה כשיצטרכו אותנו בבוא היום".

ל"כיכר השבת" נודע כי מטה אגודת ישראל שכרו אולם במרכז הארץ, לשם יגיעו כשלוש מאות נציגי כל החסידויות בארץ, הנציגים יזינו נתונים לתוכנה שנרכשה במיוחד לשם כך בעלות של 110,000 שקל ובאולם יוצבו מסכים שיעבירו נתונים בזמן אמת על מצב ההצבעה בכל חסידות וחסידות.

גורם ב'אגודת ישראל' מסביר ל'כיכר השבת': כי"הפעם נדע במדוייק על כל קהילה וכל חסידות בדיוק כמה אחוז הצביעו בכל רגע, וזה כולל פילוח מדוייק ביותר של כל חסידות וחסידות עם כל הפרטים. הח"כים רמזו שלא יהיה מצב שקהילות שמפנות כתף קרה לאגודת ישראל ביום הבחירות - יקבלו יחס שווה לקהילות שפעלו בכל המרץ. זה משתנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר