מומחים: יש לשלוח מתנה לחתונה, גם אם לא נוכחים בה

מכרה שעיסוקה הוא ארגון והפקת חתונות שחה בפנינו כי ע"פ חוקי חתונות מסורתיים, זהו עוון לא לשלוח מתנה לחתונה, אפילו כאשר אתם לא לוקחים בה חלק (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

לפני זמן לא רב התקבלה בתיבת הדואר שלנו הזמנה אלגנטית לחתונה של קרוב משפחה. שמחים ונרגשים ציינו את התאריך ביומן וציפינו לאירוע בכליון עיניים, אך "רבות מחשבות בלב איש" ומקרה חירום שיבש את תוכניותינו ומנע מאיתנו לקחת חלק באירוע. הצטערנו על כך מאד מאד ואפילו התקשרנו לאחל מזל טוב והבענו את התנצלותנו על שנבצר מאיתנו להגיע. וזהו. בזה תם העניין.

עד לאחרונה. במסע קניות שערכנו לקראת חג הפסח המתקרב ובא, פגשנו בקרן רחוב מכרה מהעבר שעיסוקה הוא ארגון והפקת חתונות יוקרה, בקלות ניתן לכנותה "מומחית לחתונות". תוך כדי שיחה, הסתבר לנו, כי ככל הנראה, בעולם של חוקי חתונות מסורתיים, זהו עוון לא לשלוח מתנה לחתונה, אפילו ובמיוחד, כאשר אתם לא יכולים לקחת חלק בחגיגה.

התקרית הזו צפה בזכרוננו שוב כאשר נתקלנו בסקר על הוצאות חתונה שנערך לאחרונה על ידי האתר "בנקרייט דוט קום". האתר ערך משאל בקרב תשעה מומחים בתעשיית החתונות, בנושא המתנה מול הנוכחות והם הסכימו פה אחד על כלל ברזל: תמיד צריך לשלוח מתנה לחתונה.

יתר על כן, המחקר סקר את ממוצע האורחים האמריקאי בחתונה ומצא כי 57 אחוזים מהם שלחו מתנה זהה כאילו הם השתתפו באירוע ו-17 אחוזים העניקו מתנה פחותת ערך.

כן, אנחנו לחלוטין מסכימים אתכם. זה לגמרי מובן שאם אתם מרגישים קרבה מיוחדת לחתן או לכלה, שליחת מתנה היא פעולה שאתם רוצים לעשות כאמצעי להראות אהבה ולהביע התנצלות על היעדרות. אבל אנחנו קצת מתקשים לקבל את העניין של ה"חובה". מעדיפים לראות בכך מחווה של רצון טוב ו"איש הישר בעיניו יעשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר