"קולות החיילים"

בן גביר: אוסרים עלי להיכנס למשכן הכנסת

איש "עוצמה יהודית" איתמר בן גביר טוען כי יו"ר ועדת הבחירות הורה לאנשי האבטחה לא להכניס אותו למשכן הכנסת עד לתום ספירת "קולות המעטפות הכפולות" (בארץ)

בן גביר וסמוטריץ (צילום: פלאש 90)

הבוקר (חמישי) התברר לעו"ד איתמר בן גביר כי ככל הנראה הוא לא יכנס לכנסת, בעקבות כך שבספירת "קולות החיילים" הם ירדו לארבעה מנדטים, נכון לשעות הצהריים. בן גביר שרצה להתרשם מעבודת ועדת הבחירות מקרוב ולפקח על ספירת הקולות - נחסם ע"י יו"ר הועדה.

לדברי עו"ד בן גביר השופט מלצר הוא זה שאוסר עליו להיכנס למשכן הכנסת, ומונע ממנו את הזכות הלגיטימית שלו לפקח על ספירת הקולות של מפלגתו.

מזכירתו של יו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר טענה בתגובה לדברי בן גביר, כי מלצר לא מאפשר לאיש להיכנס כרגע.

עו"ד בן גביר אומר בתגובה:"זה נשמע רע מאוד ומתחיל להראות כמו רפובליקת בננות. בתחילה פסלו את מיכאל, אחר כך השופט מלצר סירב לקדם אותי למקום של מיכאל ששמור לעוצמה יהודית, בהמשך הוא גם עיכב קמפיין שלנו ודחה עתירה נגד פייסבוק שמצאה לנכון לסגור לי הדף חמישה ימים לפני הבחירות ועכשיו הוא לא מאפשר לי להיכנס. תמוה".

מוקדם יותר הבוקר (חמישי) דחה בן גביר על הטענות בתוך מפלגת 'הבית היהודי', כי סמוטריץ' הולך לבגוד בו ולהעדיף את בנט על פניו.

בן גביר אמר: "אני בטוח שטובת ארץ ישראל עומדת לנגד עיניו של סמוטריץ', ולכן אני בטוח שלא יתקע לי סכין בגב. הלכנו ביחד, ובזכות החיבור גם הרב רפי וגם בצלאל נמצאים היום בכנסת. החיבור שעשינו הציל את ארץ ישראל ואת מחנה הימין, וגם היום אני שמח על החיבור ויודע שהבאנו לניצחון גדול של הימין בבחירות".

"הלקח מהבחירות האחרונות הוא שמי שלא אמין מאבד את אמון הציבור, ואין לי כל פקפוק ברב רפי ובבצלאל: שניהם אנשים אמינים ואידיאליסטים, שאני בטוח שיעמדו בכל התחייבות. אין לי ספק שבצלאל לא מעדיף שבנט ייכנס כדי למנוע ממני מלהיכנס לכנסת והאמירות נגד בצלאל הן הוצאת שם רע". סיים בן גביר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר