לאחר שקיבל 3 מצות

רון קובי הציע לשליח חב"ד: ליל הסדר הגדול בעולם בטיילת

למרות פעילותו נגד התחרדות העיר, שליח חב"ד בטבריה ביקר אצל ראש העיר רון קובי והעניק לו 3 מצות. קובי שיבח את חב"ד על אי התערבותה בפוליטיקה והעלה הצעה מפתיעה • צפו (אקטואליה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הפייסבוק של רון קובי)

למרות פעילותו לפתיחת עסקים בשבת ונגד התחרדות העיר, הרב יוסף קרמר, שליח חב"ד בטבריה, הגיע הבוקר (חמישי) שוב ללשכת ראש עיריית טבריה, רון קובי, הפעם כדי להביא לו 3 מצות לליל הסדר.

רון קובי שזוכה להתעלמות מוחלטת מצד הפוליטיקאים החרדים בעיר, שעושים לו חיים קשים ושולטים בוועדות העירייה באמצעות הגוש החוסם שיצרו, שמח לקבל את פניו של הרב יוסף קרמר.

"שמחים שחב"ד משתפת פעולה עם הקהילה, ונמצאים בכל מקום ומקום, שמחים לתת לכם יד וכתף והדלת שלנו פתוחה בפניכם", אמר קובי. "הנה נגמרו הבחירות, חב"ד זה הגוף היחידי בארץ שלא מתערב בפוליטיקה, בהגדרה של הרבי מאז ימים ימימה".

הרב קרמר הגיב: "נכון, נכון".

רון קובי הוסיף ושיבח את חב"ד ואמר: "אתם סמל לאחדות ישראל. הביאו לי מצות מצוה ונברך עליהם בעזרת השם בליל הסדר".

בהמשך הציע רון קובי כי "בשנה הבאה בטבריה הבנויה אני מציע רעיון שנקיים ליל סדר גדול על הטיילת ונביא לשם הרבה מאוד אנשים".

בתוך כך, בטבריה מציינים כי תוצאות הבחירות הם מכה קשה לרון קובי שהבטיח בפייסבוק לתומכיו כי ש"ס תמחק, לא תעבור את אחוז החסימה ולא תחזיק בתיק הפנים, וכך הוא לא יודח מתפקידו למרות שלא הצליח להעביר תקציב.

שעות לפני סגירת הקלפיות כתב רון קובי "ביבי והליכוד יביאו סביב ה- 36 מנדטים! הלילה כל הסוקרים יכשלו. אריה דרעי וש"ס נמחקים", התוצאה כידוע היתה שונה, ש"ס קיבלה 8 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר