בגלל 200 קולות!

סופית: יהדות התורה יורדת ל-7 מנדטים; הליכוד עולה ל-36

תוצאות אמת סופיות: לאחר שנספרו כל הקלפיות שהייתה בהן בעיה טכנית, מתברר שהימין החדש לא עוברת את אחוז החסימה, והליכוד זכה במנדט נוסף על חשבון יהדות התורה - שיורדת לשבעה (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כי יהדות התורה, היום (צילום: אוהדי המפלגה בטלגרם)

לפי תוצאות האמת, לאחר שנספרו כל הקלפיות שהייתה בעיה טכנית עם הזנתן למערכת של ועדת הבחירות המרכזית, מתברר, כי יהדות התורה מאבדת את המנדט השמיני שלה, לטובת הליכוד שעולה ל-36 מנדטים.

כמו כן, מפלגת 'הימין החדש' אינה עוברת את אחוז החסימה, והפעם זה סופי.

עוד נודע, כי שאר התוצאות נותרו בעינן: כחול לבן - 35, ש"ס - 8, העבודה - 6, חד"ש-תע"ל - 6, איחוד הימין - 5, ישראל ביתנו - 5, כולנו - 4, מרצ - 4 ורע"מ-בל"ד - 4 מנדטים.

התוצאות הסופיות

ראשי 'יהדות התורה' סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, הודיעו על הגשת ערעור נגד פרסום התוצאות הסופיות, עד לבירור התלונות שהוגשו לוועדת הבחירות.

לטענת חברי ועדת הבחירות של המפלגה אברהם וובר ועו"ד אברהם יוסטמן, במספר קלפיות עם מאות רבות של קולות השייכים ללא ספק ליהדות התורה בשל היותם באזורים חרדים מובהקים, הוקלדו בטעות נתוני ההצבעה של מפלגות אחרות על חשבונה של יהדות התורה.

ביהדות התורה הבהירו, כי במידה והבקשה לא תתקבל, הם ינקטו בכל הצעדים המשפטיים האפשריים על מנת לתקן את הדרוש תיקון.

כזכור, בעקבות הכאוס שחל מוקדם יותר היום בספירת הקולות, הבינו אנשי יהדות התורה כי הם עלולים לרדת לשבעה מנדטים, ובשל כך פתחו חמ"ל מיוחד כדי לבדוק שכל פתקי ג' שהמשקיפים מטעמם מצאו בקלפיות, הוזנו כראוי למחשבי ועדת הבחירות.

כמו כן, כפי שדווח ב'כיכר השבת', הופצה בקשה לכל מי שבידו מידע על אי סדרים כאלו או אחרים בקלפיות, לרעת המפלגה החרדית, לדווח על כך בהקדם, בתקווה שהדבר יטה את הכף בחזרה והמנדט השמיני ישוב למפלגה.

עו"ד אברהם יוסטמן חבר ועדת הבחירות מטעם אגודת ישראל מסר בתגובה להחלטת השופט: "על פי הבדיקה המהירה שערכנו, מספר הקולות החסרים לקבלת המנדט השמיני, הוא מזערי ועומד על כ-200 קולות בלבד. במצב עניינים זה, אנו נמשיך בבדיקת הקלפיות ברחבי הארץ ונדרוש בדיקה מקיפה של כלל התוצאות עוד לפני פרסום התוצאות הרשמיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר