לראות כדי להאמין:

השדרוג המשמעותי של 'שוק מהדרין' בבית שמש

מי שנכנס לסניף 'שוק מהדרין' בבית שמש בחצי שנה האחרונה, ודאי שם לב לשינויים המשמעותיים שנערכו במקום. את פני הלקוחות מקדם סניף משודרג, נקי, מסודר, ובעיקר מרווח מאוד. חוויית קניה במלוא מובן המילה (צרכנות, שיווקי)

(צילום: באדיבות עיתון חדש בבית שמש)

אלי כהן, מנהל הסניף בחצי השנה הזו, משתף במהלך שיזם ובקשר האישי שלו עם הלקוחות. "הגעתי לפה עם ניסיון של 8 שנים בניהול צוות הקמת סניפים", מספר כהן. "מה שעשיתי במשך שנים היה פשוט להקים חנויות מהתחלה ועד הסוף. כשקיבלתי את סניף בית שמש לניהול, ניצב בפניי אתגר – להפוך את המקום להרבה יותר מרווח ואני חושב שבסיוע הצוות המדהים שלי פה, עמדנו במשימה בכבוד. כיום הלקוחות כבר רגילים ואוהבים, אבל כשהתחלנו את התהליך, הנהלת 'שוק מהדרין' קיבלה הרבה מאוד תגובות מהלקוחות שהיו מרוצים מאוד מהשינוי".

כחלק ממגמת השינוי והשיפור שעושות רשתות השיווק, ובמטרה לצלוח את התחרות הגבוהה בין רשתות השיווק השונות, עושות הרשתות כל שביכולתן למען הלקוחות. נראה כי ב'שוק מהדרין' הלכו על ייחודיות שקשה להתחרות איתה ובתחומים הכי חזקים ללקוח: כשרות מהדרין ויחס אישי.

כהן, שמביא איתו ניסיון של 35 שנה בקמעונאות, אינו מתבייש להסתובב בסניף, לעצור לקוחות ולשאול אותם אם טוב להם. "מה היית רוצה שנשפר בסניף"? הוא שואל לקוח שמסתובב עם העגלה שלו. "תבינו, לקוחות שקטים הם אלו שמפחידים אותי, כי אין לי מושג מה הם חושבים. אם טוב להם או רע להם, הם הולכים הביתה וזהו. אני לא פוחד לקבל ביקורת, ורק עם הערות וביקורות, לומדים ומתפתחים. הרעיון שלי כאן הוא באמת להיות בקשר אישי עם הלקוחות".

"לא בד"ץ – לא נכנס"

"הייחודיות האמתית שהבאנו לטובת הצרכנים החרדים שמהווים 99% מהלקוחות בסניף, הוא תחום הכשרות", אומר כהן. "הלקוחות שלנו יודעים שמה שלא כשר בכשרות בד"ץ – לא ייכנס לסניף שלנו. גם במחלקת ירקות, גם במחלקת בשר - יש הרב מחפוד, יש 'שארית', יש חב"ד, אבל הכל רק בדרגת בד"ץ. אנשים עומדים כאן בתור ביום שישי למאפיה לחלות המצוינות שלנו והם יודעים שמוצרים שאינם חתומים בחותמת בד"ץ פשוט לא נכנסים לסניף שלנו. הלקוחות מבינים שאנחנו עושים למענם הכל בנושא כה רגיש, ויודעים להעריך את זה".

"קשר אישי – סניף משפחתי"

הייחודיות הנוספת של הסניף היא באמת הקשר האישי שנוצר במקום. "הלקוחות מכירים את המנהלים, את מנהלי המחלקות, הם יודעים לגשת, לבקש, להתלונן, להחמיא. הם גם יכולים להתקשר למנהל מחלקת בשר ולבקש ממנו בשר טחון או 8 ק"ג סטייקים, הוא מכין להם והם אפילו לא צריכים לחכות בתור".

בימים אלו נראית החנות כמבצע פסח לכל דבר: "הכל בגדול", אומר כהן. "אנשים לא צריכים לחפש, לא צריכים לבקש. אני עוקב אחרי המדפים ובודק שהם מלאים כל הזמן.

שלטים זוהרים מבהירים: רוב החנות כשרה לפסח

90% מהסניף נקי למהדרין. שדרות מדפים כשרים לפסח ניכרים לכל עין. "יש לנו מדפים מיוחדים ובמות מיוחדות לפסח", מסביר כהן, "כמובן יש שילוט זוהר כדי שכולם ישימו לב. רוב החנות כשרה. יותר מחצי חנות הוצאנו למחסנים כדי שלאנשים יהיה קל יותר לערוך את הקניות. התעדכנתי לפי הפדיון של שנה שעברה והבנתי מהם הצרכים של הלקוחות, וכך נערכנו השנה עם הסחורה מראש".

על מנת לתת לצרכנים את התחושה הטובה ביותר בפועל, כהן הוסיף קופה נוספת, "ויש עוד אחת במחסן ליתר ביטחון", הוא מבהיר. "כשראיתי את הלחץ שהיה פה בראש השנה, החלטתי שלפסח אני רוצה להיות ערוך בהתאם. אני רוצה לתת ללקוחות להרגיש את השירות הטוב שלנו לכל אורך הדרך ועד סוף החשבון שלהם. אם נצליח להוריד לחץ בזכות הקופות הנוספות, זה יהיה מדהים גם לנו וגם ללקוחות".

בימים אלו נמשכים בסניפים ברחבי הארץ מבצעים מיוחדים לחג:

מבצע מצה שמורה ב'שוק מהדרין': בקניה מעל 300 ₪ ממגוון מוצרי החנות, תקבלו מארז מצה שמורה 2.5 ק"ג ירושלמי, ב- 59.90 ₪ בלבד! (מוגבל ל-4 מימושים)

במחלקת ניקיון תמצאו, בין היתר, מבחר מוצרי ניקיון כמו קליה ג'ל 3 ליטר ב- 19.90 ₪ בלבד, אבקת כביסה אריאל 8 ק"ג, 2 ב- 100 ₪ בלבד, אבקת כביסה טייד 8 ק"ג, 2 ב-70 ₪ בלבד, פלמוליב נוזל כלים 750 מ"ל ב- 5.90 ₪ בלבד, ריצפז פנטזיה 3 ליטר של סנו, ב- 6.90 ₪ בלבד, אג'קס לסוגיו – חגיגת הפרחים בצבעים שונים, ניקוי כללי, ניקוי לשירותים, במחיר של 6.90 ₪ בלבד (בקניה מעל 100 ₪ ובתוקף לשני מימושים).

ואם אתם כבר ממלאים את המטבח והארונות, תשיגו את המוצרים הבסיסיים במחירי מבצע: קמח תפו"א 500 של מיה ב- 3.90 ₪ בלבד. שמן זית מיה, 2 ב-50 ש"ח בלבד. דבש יד מרדכי 500 גרם ב- 14.90 ₪ בלבד. אבקת שוקו 500 של מיה ב- 8.90 ₪ בלבד. אורז פרסי/בסמאטי 1 ק"ג של סוגת, 2 ב- 15 ₪ בלבד. יינות יקבי רמת הגולן 750 מ"ל, 2 ב- 50 ₪ בלבד.

ובנוסף, עשרות מוצרים במחלקת ניקיון, חד פעמי ואוכל – במחירים של ערב פסח שפשוט אסור לפספס.

רשת 'שוק מהדרין' הוקמה מתוך מטרה נעלית של העמקת הקשר עם הצרכנים החרדיים, מתוך דאגה לחומרות הבלתי מתפשרות בהכשרים מהודרים, באיכות המוצרים ובשירות הטוב ביותר. לטובת הצרכנים עומדת מחלקת פירות וירקות בכל הסניפים בכשרות בד"ץ העדה החרדית.

את הקניות לחג הפסח עושים ברשת 'שוק מהדרין' ומהדרים בחיסכון אמתי

המבצעים בתוקף בין התאריכים: 7-18.4.19

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר