במעון בבלפור

ראשי הסיעות החרדיות נפגשו עם נתניהו

ראשי הסיעות החרדיות, השר אריה דרעי, סגן השר יעקב ליצמן וח"כ משה גפני הגיעו הבוקר (שני) לפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במעונו בבלפור. כל הפרטים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י' בניסן תשע"ט | 15.04.19
ראש הממשלה נתניהו (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ראשי הסיעות החרדיות, השר אריה דרעי, סגן השר יעקב ליצמן וח"כ משה גפני הגיעו הבוקר (שני) לפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במעונו שברחוב בלפור בירושלים.

מדובר בפגישת משא ומתן ראשונה בין נתניהו למפלגות הצפויות להרכיב את הקואליציה, פגישה שמתרחשת זמן קצר לפני פגישת נציגי הסיעות החרדיות עם נשיא המדינה ראובן ריבלין, בה ימליצו על נתניהו להרכיב את הממשלה הבאה.

בסיעות החרדיות צפויים לבקש מראש הממשלה לסיים עם סערת חוק הגיוס החדש ולהעביר חוק גיוס מתוקן כבר בחודש הראשון לממשלה. נתניהו, מצידו, צפוי לנסות ולרכך את עמדת החרדים ולהסביר כי שינויים בחוק הגיוס יגרמו לעתירות משפטיות.

נושא נוסף שצפוי לעלות במסגרת המשא ומתן להקמת הקואליציה הוא חוק הגיור אותו מבקש השר אריה דרעי להעביר, תוך התנגדות נחרצת של כלל הסיעות החרדיות לקבל את 'המלצות ניסים', מסקנות השר לשעבר משה ניסים בנושא. ליברמן, מצידו, מתנגד לחוק דרעי.

רה"מ בהתייחסות לחוק הגיוס, בראיון ל'כיכר השבת'

כזכור, בראיון מיוחד ל'כיכר השבת' התייחס נתניהו לדרישות החרדים לבצע שינויים בחוק הגיוס ואמר: "צריך לדעתי להעביר את החוק הזה כמו שהוא. לא כדאי לבצע שינויים. אם לא נעביר את זה - זה בכייה לדורות. זה יפתח פתח לתביעות משפטיות למהלכים שיפגעו, זה חוק מאוד מאוזן, נעשה גם על ידי צה"ל ומשרד הביטחון מצד אחד וגם עם הבנה לצרכי הציבור החרדי, כדאי להעביר את החוק".

"מדובר בשיחת תחזוק", מסכם גורם בסיעות החרדיות: "נתניהו מוודא שלא יהיו לו הפתעות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר