ומה עם הפרטיות?

כל הפרטים על דירוג האשראי החדש שלכם

ביום שישי האחרון יצאה לדרך התוכנית של בנק ישראל "חוק נתוני אשראי החדש" במסגרת החוק תוכלו לקבל את כל המידע הפיננסי והבנקאי שלכם ישירות למייל הפרטי (כלכלה)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מיום שישי האחרון, תוכלו לצפות בדירוג האשראי שלכם דרך אתר ייעודי שפתח בנק ישראל, את המידע תוכלו להזמין באתר הבנק ולקבל אותו דרך המייל האישי שלכם. בנוס, חברות שתרצו לקבל מהם הלוואה, יבקשו את הסכמתכם לצפות בדירוג האשראי שלכם, ולפי זה יחליטו האם לתת לכם הלוואה.

בדו"ח שתקבלו מבנק ישראל יהיה בין היתר המידע: בכמה ובאיזה בנקים יש לכם חשבון בנק, איזה כרטיסי אשראי אתם מחזיקים ברשותכם, ומה גובה מסגרת האשראי שלכם, כמה מתוך זה ניצלתם, והאם חרגתם מהמסגרת שלכם.

הדו"ח מכיל גם הלוואות קיימות שיש לכם בכל הגופים הפיננסים, מה ההחזר החודשי שלכם על ההלוואות והאם שילמתם את ההלוואות בזמן שנקבע לכם ע"י הגוף המממן. ההלוואות כוללות גם את המשכנתא שלקחתם, וכמה שווה הנכס ששעבדתם.

בנוסף יהיו נתונים משנת הכספים - 2016, בהם יהיה פירוט מדויק בכמה צ'קים השתמשתם, וכמה מהם נפרעו בזמן והאם היה לכך כיסוי בחשבון הבנק שלכם. גם, כמה הוראות קבע יש לכם בחשבון כמה נפרעו בזמן וכמה לא.

במידה ותבקשו את הדו"ח פעם אחת בשנה קלנדרית, תקבלו אותו ללא עלות, אם תבקשו יותר מפעם אחת זה כבר יעלה לכם כמה שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר