הרכבת הממשלה

החרדית של 'כחול לבן' המליצה על בני גנץ: "הקב"ה יסייע"

עמר ינקבליץ, הפנים החרדיות של סיעת 'כחול לבן', הגיעה עם עמיתיה לנשיא המדינה ראובן ריבלין, שיבחה את מפלגתה ואמרה: "אני מתפללת לקב"ה שיסייע לקבל את ההחלטה הנכונה" • צפו (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המסר של ינקלביץ לנשיא (צילום: נשיא המדינה בפייסבוק / מארק ניימן, לע"מ)

כחלק מהתייעצויות שהחלו היום (שני) בבית הנשיא, לקראת החלטתו על מי להטיל בקרוב את מלאכת הרכבת הממשלה, הגיעו למשכנו של ריבלין גם נציגי סיעת 'כחול לבן'.

הנשיא ריבלין פתח בדברים, ואמר בין היתר: "החובה לקיים התייעצויות עם נציגי הסיעות, מורה על כך שמוטל עלי לברר למי הסיכויים הגדולים יותר להרכיב ממשלה, כדי להחליט על פי שיקול דעתי על מי להטיל את המלאכה".

ריבלין הדגיש: "פעמים רבות במערכת הבחירות האחרונה נצבט ליבם של אזרחי ישראל", הוסיף: "שנים רבות לא ראינו מאבק כה צמוד בין המפלגות", ופנה לנציגים: "הייתי רוצה לשמוע את דעתכם בענין".

בכיר 'כחול לבן' גבי אשכנזי השיב לנשיא: "בשמי ובשם חברי - הריבון, העם, אמר את דברו; בפרק זמן די קצר, הגענו להישג גדול, ואנו מרגישים מחויבות להמון המצביעים שבחרו בנו. נשתדל לרפא את הפצע שנפער בבחירות, ובאורח לא מפתיע, אנו ממליצים על יו"ר המפלגה בני גנץ, כראש הממשלה הבא".

עמר ינקלביץ, הדמות החרדית בתוך סיעת 'כחול לבן', הוסיפה: "מר בני גנץ נתן פה הזדמנות שלא היתה קודם; סביב שולחן אחד יושבים ימין ושמאל, דתיים, דרוזית וחרדית - שמצליחים לשוחח, ויודעים גם להסכים כשלעתים לא מסכימים. זה משהו מאוד מאוד מיוחד, וצריך לתת לו במה".

"אני רק מתפללת ומייחלת", פנתה ינקלביץ לנשיא המדינה, "שהקדוש ברוך הוא יסייע בידי אדוני לקבל את ההחלטה המדויקת והנכונה, עבור כלל אזרחי מדינת ישראל".

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר