מפגש ביטחוני מוצלח בין ישראל לארה"ב

היועץ לביטחון לאומי של הנשיא דונלד טראמפ דיווח כי השתתף במפגש בין צוותים אמריקנים לצוותים ישראלים בנושא הסייבר והתמודדות בהגנה על רשתות הסלולר (מדיני)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
בולטון במפגש עם נתניהו (צילום: השגרירות האמריקנית)

מתכוננים גם לעסקת המאה? היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן, ג'ון בולטון, מסר כי השתתף במפגש בין צוותים לביטחון לאומי של ארצות הברית וישראל בנושא סייבר והתמודדות עם טרור דיגיטלי וכי המפגש היה מוצלח.

בולטון כתב בטוויטר: "ניהלנו פגישה פרודוקטיבית עם צוותי הביטחון הלאומי הישראליים והאמריקניים. אישרנו את סדרי העדיפויות הביטחוניים ודנו בהרחבת שיתוף הפעולה על מנת לאבטח את רשתות הדור החמישי ומרחב הסייבר כדי לנטר גורמים עוינים במזרח התיכון".

הודעתו של בולטון עוררה גל של תגובות אנטישמיות ברשת בהן נטען, כי ישראל היא זו שמאיימת על הפלסטינים ועל האיראנים ו"רוצה להשמידם".

שיתוף הפעולה בין ישראל לארה"ב התהדק מאד בשנים האחרונות במיוחד תחת ממשלו של דונלד טראמפ, אך בישראל מדגישים כי שיתוף הפעולה הביטחוני בין שתי המדינות אינו תלוי בנשיא כזה או אחר והוא עמוק ורחב הרבה יותר מאשר גישתו של נשיא כזה או אחר.

שיתוף הפעולה הביטחוני היה עמוק מאד גם בימיו של הנשיא ברק אובמה שלא עשה לישראל חיים קלים אך גם הוא הבין את חשיבות הקשר עם ישראל הטכנולוגית והדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר