"אוהבת לעזור"

הכירו: חובשת מוסלמית ראשונה ב...'איחוד הצלה'

ארגון הרפואה שרוב המתנדבים בו הם מהציבור החרדי, זוכה לתגבור בדמות חובשת על אופנוע המתגוררת בעיר אום אל פאחם - הראשונה שמגיעה ל'איחוד הצלה' מהציבור המוסלמי (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
סנאא מחאמיד (צילום: דוברות איחוד הצלה)

סנאא מחאמיד בת ה-31, הפכה לחובשת האופנוענית המוסלמית הראשונה בארגון 'איחוד הצלה'.

עיסוקיה השוטף של החובשת, המתגוררת בעיר אום אל פאחם, הם נהיגה על אמבולנס פרטי ולקיחת דם בסניף קופת חולים כללית בעירה. לאחרונה היא עברה 'טסט' כדי להצטרף כמתנדבת באיחוד הצלה, כשאת פעילותה היא מתכוונת לעשות ברכיבה על אופנוע.

בראיון לעיתון 'ידיעות אחרונות' הסבירה סנאא: "יש לי אופנוע צמוד, ואני כוננית 24 שעות ביממה באום אל פאחם, בוואדי ערה ובכל אזור הצפון. אם צריך, אני מגיעה גם לחיפה. אני מוזנקת לאירועים, מצילה חיים - והתחושה שלי טובה".

נשיא ומייסד 'איחוד הצלה' אלי ביר סיפר עליה לעיתון: "מחאמיד היא החובשת המוסלמית הראשונה שתרכוב על אופנוע-אמבולנס של הארגון, והיא נחשבת לפורצת דרך במגזר הערבי בתחום רפואת החירום. אני גאה בה".

"אני מאוד אוהבת לעזור לאנשים. לפני ארבעה חודשים עשיתי רישיון נהיגה על אופנוע כי יש הרבה פקקים בעיר, והמטרה שלי להגיע לכל פצוע כמה שיותר מהר. כנהגת אמבולנס אני נתקעת לפעמים בפקקים של יותר מחצי שעה, וזה זמן קריטי כשמדובר בהצלת חיים", סיכמה המתנדבת המפתיעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר