7 דרכים קלות לשמור על הבית נקי, כל השנה

יתכן כי אתם לא אוהבים לנקות, כי עד שאתם סוף סוף עושים זאת, יש לכם כל כך הרבה מה לעשות. אז הנה טריקים שיעזרו לכם לשמור על הבית שלכם מסודר ונקי, גם לאחר התקדש החג (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

פסח נמצא ממש מעבר לפינה. בחלק מהבתים כבר עסוקים בבישולים ובחלק האחר עדיין מקרצפים במרץ שאריות לכלוך טורדניות.

יתכן כי הסיבה שאתם לא אוהבים לנקות היא כי עד שאתם סוף סוף עושים את זה, יש לכם כל כך הרבה מה לעשות. אז הנה, שבעה טריקים שיעזרו לכם לשמור על הבית שלכם מסודר ונקי, גם לאחר התקדש החג:

בדקו את המקרר שלכם לפני שאתם מפנים את האשפה

אם מוצר כלשהו מריח רע או שהתאריך המוטבע עליו חלף לו מזמן, עכשיו זו העת להיפטר ממנו, כשיש לכם את שקית האשפה ביד. ברגע שזה יהפוך להיות חלק משגרת היום שלכם, אתם תהיו מופתעים עד כמה נקי יהיה המקרר שלכם.

נגבו את משטחי המטבח והאמבטיה מדי יום

מהי הדרך הקלה ביותר לשמור על האזורים הרגישים הללו ללא רבב? להצטייד בחבילת מגבונים ולמקמה בהישג יד, או במטלית נקיה ולחה ולהעניק ניגוב לכיור, לאריחי האמבטיה ולשאר הנקודות הבעייתיות, מדי לילה, בטרם אתם הולכים לישון. תחזוקה יציבה מסייעת לשמור על מרחק מטחב (וגושי משחת שיניים עקשניים).

צפו את רשת התנור בנייר כסף והניחו גם פיסה בתחתיתו

חוטי גבינה צהובה לא נראים כל כך טוב כאשר הם מופיעים כקרום בכל החלק התחתון של התנור שלכם. נייר כסף יתפוס כל לכלוך פוטנציאלי ותוכלו להשליך לפח לאחר כל שימוש בתנור.

שטפו סירים לפני שאתם יושבים לאכול

אנחנו יודעים שאתם להוטים לטעום מהספגטי במרינדה שהכנתם עכשיו. אבל האמינו לנו: רוטב עגבניות עיקש ירד כל כך הרבה יותר בקלות מיד לאחר בישולו.

השאירו נעליים במפתן הדלת

זה הדבר החשוב ביותר שאתם יכולים לעשות כדי למזער את כמות הלכלוך שנצמדת לנעליכם. פחות לכלוך שווה לפחות טאטוא שאומר יותר אושר.

סדרו את הבגדים מיד

כולם מכירים את "הכיסא". אתם יודעים, זה שמתחיל בחולצה תמימה וגדל להר של כל מה שאוחסן בארונכם אי פעם. השיבו לעצמכם את המושב על ידי נטילת כמה שניות נוספות כדי להשליך בגדים מלוכלכים ישר לתוך הסל או לתלות את אלה שנקיים (יחסית) בארון.

ארגנו את המיטה בכל בוקר

זו פעולה מתסכלת ולא נעימה, אך תשנה את האווירה בבית לגמרי. סמכו עלינו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר