העביר מסר לכלל ההורים

רב הקהילה בוכה ללא הפסקה: "המלאך שלי נלקח לעולם"

הרב מסגאנו תמיית, הרב החרדי של הקהילה האתיופית בלוד, ממאן להאמין כי בנו הפעוט יהודה אינו בין החיים, לאחר שנחנק למוות בפעוטון. 'הורים, תהיו יותר קשובים לילדים שלכם', אמר בבכי (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האב השכול, רב הקהילה בלוד (באדיבות המצלם)

בעיר לוד נערכת היום (חמישי) הלוויה כואבת במיוחד: התינוק יהודה תמיית, בן השנה, מובא למנוחות, לאחר שנחנק למוות בבית המטפלת, בעת האכילה.

כפי שדווח, אתמול בצהרים הכניסה המטפלת בפעוטון לפיו של הפעוט מרק עם ירקות מרוסקים, מאכלו הקבוע, אך לפתע הוא איבד את נשימתו והראה סימני חנק.

אל הפעוטון, הקרוב לבית משפתחת תמיית, הוזעקו כונני ארגוני הרפואה, ואלו פינו אותו תוך כדי החייאה לבית החולים הקרוב, אסף הרופא שבצריפין, שם למרבה הצער קבעו הרופאים את מותו.

לאחר המקרה עוכב בעלת המעון בידי חוקרי המשטרה, ובהמשך נשלחה למעצר בית, בעוד חקירת המשטרה בנושא נמשכת והעירייה תומכת כל העת במשפחה האבלה.

השיכון האתיופי בלוד (צילום: Yossi Zamir/Flash90)

האב השכול, הינו הרב מסגאנו תמיית, רב הקהילה האתיופית בלוד, ובנו של ה'קייס' הראשי בלוד אמנו תמיית, ובשיחה עם כתב ynet תיאר הרב את תחושותיו הקשות, תוך שהוא לא מפסיק לבכות.

"המלאך שלי, לקחו לי את המלאך שלי, הפסדתי מלאך. כל העולם הפסיד אותו ועכשיו הוא בשמים", מירר הרב מסגאנו בבכי קורע לב.

הוא אף תיאר כיצד נודע לו על האירוע המחריד: "ההורים שלי גרים ברחוב ליד והייתי אצלם, פתאום הטלפון צלצל וצופיה בתי הייתה על הקו בוכה. בהתחלה לא הבנתי מה היא רוצה ממני ואז מישהו אחר עלה על הקו ואמר לי שיהודה נחנק בגן".

לדבריו, "בהחלטה של רגע, החלטתי לרוץ לכיוון הפעוטון, אבל לא נתנו לי להתקרב אליו. אמרו לי שהמצב קשה, כנראה שהוא כבר לא היה בחיים. החזיקו אותי, לא ראיתי אותו, אוי יהודה שלי. רציתי להציל אותו ולא הצלחתי. לקחו אותו לבית חולים, אבל אני ידעתי שלמרות התקווה המלאך שלי הלך".

"הוא היה תינוק שכולם אהבו, שפע חיוכים ולאחרונה החל לזחול. הוא היה משהו מיוחד, הנסיך של המשפחה. האחים שלו היו משחקים איתו. הוא היה מעיר אותנו כל בוקר עם חיוך, קשה לי להמשיך הלאה. רק יום קודם לכן האכלתי אותו ושיחקתי איתו, ועכשיו הוא מלאך", בכה הרב.

באשר לחשד לרשלנות כלפי המטפלת, אמר האב השכול כי הוא לא ממש מכיר אותה וכי רק ראה אותה מדי פעם בשכונה.

"חשוב שתשמרו על הילדים ותהיו יותר קשובים לילדים שלכם. חשוב שתדעו בדיוק מי המטפלת שלהם", סיים הרב מסגאנו, במסר לכלל ההורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר