פרוש מרוצה

לא המתינו לש"ס: נציג דגל מונה לסגן ראש עיריית אלעד

בפעם השניה: לאחר שסחף אחריו לקואליציה את הנהגת 'דגל' המקומית, בניגוד לקו הרשמי שהוכתב מההנהגה הארצית, התעלם היום ראש עיריית אלעד מה'ברית' עם ש"ס ומינה את שטרן לסגנו (ארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
שטרן עם פרוש (באדיבות המצלם. ארכיון)

דגל התורה, שכזכור היתה ב'ברית' מקומית באלעד עם סיעת ש"ס, נגד ראש העיר ישראל פרוש, התקדמה היום (חמישי) צעד נוסף לתוך הקואליציה בראשותו, כאשר היו"ר אבי שטרן מונה לסגן ראש העיר.

מוקדם יותר היום, לאחר שנודעה כוונתו של פרוש למנות את יו"ר 'דגל' באלעד אבי שטרן לסגנו, הוציאו דגל התורה וש"ס הודעה משותפת, בה נכתב: "לאחר שהבשילו התנאים ומילוי הדרישות הוחלט בשני הסיעות להיכנס לקואליציה בעיר. מכאן ואילך יוצאים כולם לדרך חדשה ומשותפת בניהול העיר לרווחת כל תושביה".

לאחר מכן מיהר ראש העיר פרוש והודיע, כי הגיע לסיכום עם שטרן לפיו הוא ימונה לסגנו, בנפרד מש"ס, וכך אכן אירע: העירייה אישרה הערב בישיבתה את מינויו של יו"ר 'דגל' המקומית לסגן ראש העיר אלעד.

לאחר האישור אמר פרוש: "אני מקווה שבשבועות הקרובים יגיעו כל הצדדים בעירייה להסכמות, במטרה לחתום על הסכם קואליציוני רחב. המגעים עם דגל הבשילו לאישור הסגנות, לפני סגירת הסכם...".

"אני מתכנן אחרי החגים להמשיך במגעים עם סיעת ש"ס, על מנת לתת לה את האפשרות לייצוג מלא בקואליציה שתוקם, לצד הסיעות הנוספות בעירייה", סיכם פרוש בסיפוק.

פרוש, עם קהילת סלבודקה באלעד. ארכיון (באדיבות המצלם)

ל'כיכר השבת' נודע, כי ב'דגל' האלעדית נתלים בהוראה של ראש ישיבת סלבודקה הגאון רבי דב לנדו, לקבל את מינוי הסגן - הוראה שמוכחשת בידי גורמים אחרים בתנועה.

כזכור, זו פעם שניה שראש העיר ישראל פרוש יוזם מהלך מול דגל התורה, בניגוד ל'ברית' שהיא כביכול מקיימת עם ש"ס, לאחר שכאמור כבר חילץ בעבר את הסכמתם של נציגי דגל בעירו להצטרף לקואליציה בראשותו.

נציגי 'דגל' באלעד עם יו"ר התנועה גפני, ערב הבחירות לכנסת (באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר