"סיפורים מחרידים"

דרישה: משרד שיכון, מורחב - ליהדות התורה

מצוקת הדיור המחריפה בציבור החרדי, מובילה מספר עסקנים וותיקים בתחום, לשגר פניה בהולה להנהגת 'יהדות התורה', בשל המו"מ הקואליציוני: "זו זעקה גדולה, בנושא כאוב" (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הפגישה (באדיבות המצלם)

עסקנים וותיקים בתחום הדיור במגזר החרדי, נועדו בחול המועד לפגישה סוערת וחשובה, בסיומה הם העלו את דעתם על הכתב ושיגרו פניה נרגשת לצוות המו"מ של יהדות התורה.

הפגישה נערכה בביתו של איש דגל התורה אברהם וובר, כאשר מטרתה היא מציאת פתרון בקואליציה הקרובה, למצוקת הדיור ההולכת ומחריפה בציבור החרדי.

"פונים אנו אליכם במכתב זה, לאחר שנים שאנו (וודאי גם אתם) כואבים את כאב הציבור החרדי, וכולנו מכירים את מאמציכם שנעשו בעניין הדיור וחיתון הצאצאים, שנלווים אליהם סיפורים מחרידים שאין המקום לפורטם", פותחים העסקנים את מכתבם להנהגת המפלגה החרדית.

הפניה לח"כים (צילום מסך)

לדבריהם, "במצב נוראי זה, המילים 'פיקוח נפש' הם לא בגדר גוזמה, ובפרט שזה ה'מתן הגבוה' ביותר לפרט, וחייבים אנו להעמיד נושא זה בראש בדר העדיפויות במו"מ הקואליציוני, בכפיפות לדעתם של מרנן ורבנן".

"מפני החשיבות והדחיפות הגדולה בדבר, נתכנסנו על אף קדושת המועד, נציגי קהילות ואנשי ציבור, לאסיפת חירום בביתו של הרב אברהם וובר, ובה נשמעה 'זעקה גדולה' על הבהילות המיידית בנושא כאוב זה".

לסיכום, בקטע העיקרי, כותבים העסקנים: "אנו מבקשים ומצפים, כי נושא זה, הכולל את 'ארגז הכלים' ובראשם משרד הבינוי והשיכון המורחב עם מנהל מקרקעי ישראל ומנהל התכנון, יעמדו במרכזו של ההסכם המתגבש".

"בכך תהיה אפשרות לסייע ולעשות, למען יימצאו פתרונות ראויים למצוקת הדיור והורדת העול מעל כתפי ההורים הנאנקים", מסתיימת הפניה הבלתי שגרתית, לקראת חידושו הרשמי של המשא ומתן מחר, כאשר חברי צוות המו"מ של יהדות התורה יפגשו בשעות הערב עם חברי צוות המו"מ של הליכוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר