זעם בטבריה

שיפוצים? החוף הנפרד נסגר לרחצת חרדים

חרדים שהגיעו לחוף הנפרד בטבריה זעמו על סגירתו עקב שיפוצים, כאשר בתיעוד לא נראה כי עובדים במקום. ראש העיר, רון קובי הגיב לטענות בדרכו הייחודית • צפו (אקטואליה)

שלומי זייבלד | כיכר השבת |
חרדים בכינרת. אילוסטרציה (צילום: David Cohen/Flash90. וידאו: באדיבות המצלם)

דווקא בימים אלו של ימי חול המועד פסח וחופשת בין הזמנים המגיעה אחריה, החליטו בעיריית טבריה לסגור את החוף הנפרד, המשמש את הציבור החרדי.

הנימוק הרשמי לסגירה הוא בשל השיפוצים הנערכים במקום לקראת עונת הרחצה בחודשי הקיץ, אך לטענת מבקרים חרדים שהגיעו למקום, לא מתקיימים כלל שיפוצים בחוף זה.

אחד הזועמים, הוא עורך הדין נתן רוזנבלט ששלח ל'כיכר השבת' סרטון שלו מהכניסה לחוף הנפרד, בו הוא אומר כי "ראש עיריית טבריה רון קובי איננו שונא חרדים וזו הסיבה שכנראה בגללה הוא סגר את החוף היחיד שמתאים למגזר החרדי, החוף הנפרד ושולח אלפי בחורי ישיבה לחופים שאינם מוכרזים ולסכן את חייהם".

בשלב זה, מציג עורך הדין את החוף מבפנים, תוך שהוא אומר: "בוא נראה מעבר לגדר באיזה שיפוצים מדובר. כמובן אין כאן שיפוצים ואין נעליים רק שנאת חרדים יומיים לפני יום השואה".

את הסרטון מסיים עו"ד רוזנבלט בהתבטאות חריפה שעוררה את זעמו של ראש העיר טבריה, רון קובי. "תתבייש לך רון קובי ויתביישו בוחריך. בגרמנית זה נשמע יותר טוב", אומר רוזנבלט בסרטון.

בתגובה לפניית 'כיכר השבת' לדוברות עיריית טבריה נמסר לנו כי הטענה אינה נכונה, וכי השיפוצים במקום מבוצעים - אך בהדרגה.

קובי עצמו, בצורה אופיינית לו, בחר להגיב בעזרת שידור חי בעמוד הפייסבוק שלו, היישר מהחוף הנפרד, במהלכה אף הקרין את הסרטון של עו"ד נתן רוזנבלט וטען כי הטענה היא "קונספירציה והוצאת דיבה" וכי השקיעו מיליונים בחוף הנפרד כדי שהציבור החרדי יוכל להנות ממנו.

ראש העיר טבריה טען כי לא סגרו את החוף כדי לפגוע בחרדים, והראה בשידור חי כיצד ישנם חוטי חשמל שעדיין לא סיימו את התקנתם, ולכן עדיין אסור להיכנס פנימה. בסרטון אף הציג את החוף לאחר השיפוץ, והביא הוכחה מבני נוער חרדים שהיו במקום שאישרו כי המקום משופץ.

לדברי רון קובי, לאחר ההשקעה בשיפוץ החוף הנפרד, הוא הפך לחוף הכי יפה בטבריה. את הסיבה לכך שהחוף עדיין לא נפתח הסביר בגשמים שירדו עד לפני מספר שבועות, ולכן הקבלנים לא הצליחו לסיים את העבודות בזמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר