חילוקי הדעות ב'פלג'

הגר"צ פרידמן מבהיר את עמדתו • האזינו

הגר"צ פרידמן מגיב כי הזדעזע לשמוע את ההודעה שפרסמו בשמו, ומבהיר כי מדובר ב"חיידר מצויין, שכל מי שלומד שם, פורח ויגדל תלמיד חכם גדול. החיידר ימשיך להתקיים" (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

חילוקי הדעות ברשת תלמודי התורה של הפלג הירושלמי: מכתב הרבנים המשותף שנחשף הבוקר (חמישי) ב'כיכר השבת' קבע כי הרבנים לא התערבו מעתה ואילך פומבית בנעשה בת"ת והעימות בין ההנהלה להורים, אולם מבזק טלפוני שהופץ אמש הביא את הגר"צ להבהיר את דעתו.

עוד בנושא >>

ההקלטה שהגיעה לידי כיכר השבת הוקלטה הבוקר על ידי העסקן שמואל גולדשמיט, בה נשמע הגר"צ פרידמן יוצא נגד מבזק טלפוני שיצא הבוקר כביכול בשמו.

העסקן שמואל גולדשמיט מספר, "השמעתי לרב את ההקלטה את המבזק שהם הוציאו, לפיה הועד ההורים מנהל את החיידר ומחר הלימודים התקיימו בבתי המדרשות ולא בחיידר ונשמע משם שזה לא בחיידר, ואמרו שזה בהוראת גם הרב, מה הרב אומר על זה".

הגר"צ פרידמן הגיב בקולו: "הזדעזעתי לשמוע את ההודעה הזאת, זה שקר וכזב, החיידר בהנהלה יחידה בלי ועד הורים ובלי שום דבר, בהנהלת הרה"ג אליהו טומבק, חיידר מצויין, שכל מי שלומד שם, פורח ויגדל תלמיד חכם גדול. והחיידר ימשיך להתקיים בעזרת השם. וכל מה שאמרו בנוגע למקומות אחרים או בקשר לועד ההורים לא היה כזה דבר, ומי שאומר כך בשמי מוציא לעז עלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר