"מעשה קונדס"

עורר סערה ברשת עם "חלב בבשר" ומתנצל

אבשלום פלהיימר מפ"ת הצליח להסעיר את הרשת בפוסט ויראלי שפרסם על כך שהוא עובד במסעדה בשרית ונהנה להכניס חלב לבשר. בראיון ל'כיכר' הוא מתנצל ומסביר (בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אבשלום פלהיימר (צילום: באדיבות המצלם)

בימים האחרונים הרשת גועשת וסוערת בעקבות פוסט שנכתב ע"י בחור בשם אבשלום פלהיימר בפייסבוק, בפוסט הוא כותב כי הוא עובד במסעדה בשרית כשרה, ונהנה לעשות דווקא ולהכניס חלב לתוך הבשר, הבוקר (חמישי) בשיחה ל'כיכר השבת' הוא מתנצל.

בוקר טוב, הצלחת לזעזע רבבות אנשים, באמת עשית כך במסעדה בה אתה עובד?

"האמת שמעולם לא עבדתי במסעדה, אני סטודנט למשפטים, ועובד למחייתי כמנהל מחסן בסופרמרקט - בעיר חרדית, ההורים שלי אצלם אני מתגורר הם אנשים דתיים-חרדיים.

"במבט לאחור אני מתנצל על הפוסט שכתבתי, ואני חושב שמדובר במעשה קונדס מפגר - ולא מצחיק. אך האמת לא חשבתי שזה יגיע לעוצמות כאלו, באמת חשבתי שאנשים יבינו שאני צוחק ולא ייקחו אותי ברצינות".

הפוסט. צילום מסך

אתה מבין את הנזק ואת חוסר האימון במערכת הכשרות שהפוסט שלך עשה?

"כן, האמת גם התקשרו אליי ממחלקת הונאה בכשרות, והסברתי להם יפה מאוד שאין לי קשר למטבחים במסעדות. באמת אני מתנצל ולא האמנתי ולא חשבתי לרגע שזה מה שיקרה בעקבות הפרסום השטותי של הפוסט.

"את הלקח שלי אני למדתי היטב, ומהיום אני אחשוב כמה וכמה פעמים לפני שאני לוחץ 'אנטר' לשליחת פוסט".

איך היו התגובות שקיבלת מסביבתך הקרובה?

"תגובות לא נעימות בכלל. המשפחה שלי היא דתית. ואבא שלי נאלץ ביומיים האחרונים להסביר לעשרות אנשים שכלל לא התכוונתי ברצינות למה שכתבתי.

"אנקדוטה משעשעת שהייתה לי קרתה דווקא עם הבוס שלי, אתמול הגעתי לעבודה והבוס שלי שהוא אדם דתי שאל אותי איך אתה מעז לעשות כזה דבר, אתה לא מתבייש? אמרתי לו מה יש לך, אתה יודע שאני עובד אצלך ולא עובד במסעדה... אתה מבין כמה אנשים לקחו ברצינות, למרות שידעו שאני לא עובד במסעדה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר