המשטרה בודקת

קיצונים תקפו רכב כיבוי - בגלל דגל ישראל

כמידי שנה ערכו הקיצונים צעדה כנגד מדינת ישראל כשהם נושאים כרזות בגנות הציונים ובסיומה שרפו את דגלי ישראל. במהלך הצעדה תקפו הצועדים כבאית עם דגל ישראל (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

קיצוני מאה שערים יצאו כמידי שנה לצעדת "יום העצמאות" בה הם נשאו שלטים בגנות מדינת ישראל והציונים ונשאו אף דגלי פלסטין.

בסיומה של הצעדה שרפו הצועדים מאות דגלי ישראל תוך קריאות בגנות המדינה.

במהלך האירוע פגשו הצועדים כבאית שעליה היו דגלי ישראל והחלו לתקוף את הכבאים. על פי עדי ראייה מדובר בתקיפה פיזית ממש.

המשטרה החלה בבדיקת האירוע והיא שוחחה עם הכבאים שהותקפו.

מכיבוי והצלה נמסר: "הערב, נקרא צוות כיבוי והצלה מתחנת ירושלים, לכבות שריפה בשכונת מאה שערים. במהלך הנסיעה לכיבוי השריפה, הותקף צוות הכיבוי בצורה ברוטאלית ע"י עשרות רבות של תושבים מקומיים אשר ניסו להוריד את דגל ישראל שהיה על רכב הכיבוי, דגל שהתנוסס על הכבאית לרגל יום העצמאות".

"לוחמי האש נאבקו איתם תוך כדי שהם סופגים מהלומות, יריקות, דחיפות וקללות, והצליחו למנוע לזמן קצר את תלישת הדגל, אולם לאחר שהמשיכו בנסיעה למקום השריפה, חסמו התושבים המפגינים את הכבאית תוך כדי שהם שוכבים אל מול גלגלי הכבאית, ובזמן זה תלשו מפגינים אחרים את הדגל מהכבאית ואף עשו נזק לציוד ברכב הכיבוי ולכבאית עצמה".

"בכבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים רואים בחומרה תקיפה של לוחמי אש שכל מטרתם היא הצלת נפש ורכוש, כואבים את הפגיעה הקשה בסמלי המדינה ומתכוונים לפעול מול גורמי האכיפה כדי שהתוקפים יאותרו ויועמדו לדין".

רס"ל אבי לוי מפקד הצוות שהותקף ע"י המפגינים סיפר "הוזעקנו לכבות שריפה בשכונת מאה שערים. במהלך נסיעתנו, הותקפנו ע"י חרדים ממאה שערים שהפגינו במקום".

"כשהבנו שהם מתכוונים לקרוע את דגל ישראל שתלינו על הכבאית לרגל חג העצמאות, ירדנו מהרכב, נאבקנו בהם תוך כדי שכל העת, אנחנו סופגים דחיפות, מהלומות וקללות מהמפגינים. בשלב מסוים, הצלחנו להרחיק אותם לזמן קצר מהכבאית, אולם כשהמשכנו בנסיעה לעבר השריפה, מספר תושבים נשכבו אל מול הגלגלים של הכבאית, חסמו את דרכנו, ובזמן זה, אחרים טיפסו על הכבאית תלשו את הדגל וקרעו אותו".

"עצוב לנו כלוחמי אש וכאזרחי המדינה, שאנשים שאנו באים להציל ולשמור על רכושם מפני שריפה, תוקפים אותנו בצורה כזאת ומבזים את סמלי המדינה שלנו"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר