נגד החרדים

בכירי 'כחול לבן' יגיעו לפניציה: "גור מחרימים"

בכירי סיעת 'כחול לבן' יגיעו מחר ל'הזדהות' עם מפעל 'פניציה' בירוחם לאחר שלטענת המפלגה המפעל חווה קשיים בשל: "על רקע החרמת המפעל בהובלת חסידות גור" (חדשות, ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
האדמו"ר מגור (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בכירי סיעת 'כחול לבן' יגיעו מחר (ראשון) ל'הזדהות' עם מפעל 'פניציה' בירוחם לאחר שלטענת המפלגה המפעל חווה קשיים בשל: "על רקע החרמת המפעל בהובלת חסידות גור".

חברי הכנסת שיגיעו למפגש יהיו יאיר לפיד, מאיר כהן ומיכאל ביטון. מטרת המפגש: "סיור ופגישת עבודה עם הנהלת המפעל בראשותו של אמנון כהן, יו"ר ומנכ"ל פניציה ומיכאל שוורץ, משנה למנכ"ל פניציה וידונו עמם בקשיים שהמפעל חווה".

ב'כחול לבן' האשימו כי חסידות גור אחראית לקשיים: "על רקע החרמת המפעל בהובלת חסידות גור".

כזכור, בכיר בוועדת הרבנים למען קדושת השבת אמר ל'כיכר השבת' עם פרוץ הסערה כי "הנהלת המפעל דחתה שוב-ושוב את הבקשות שלנו לשמירת השבת. כל מי שיש לו לקוחות, מבין שהמינימום הוא לכבד אותם ולא לפגוע בהם. הציבור שומר השבת רואה עלבון בקידוש על היין בבקבוק שיוצר בשבת. נעשה הכול להגן על רכישה של תוצרת ישראל - בתנאי שלא יפגעו בשבת".

"מי שפוגע בלקוחות שלו, אל יצפה שהם ישחרו לפתחו לקנות ממנו את מרכולתו". אמרו הבכירים בועדת הרבנים למען קדושת השבת. לדבריהם, "הנהלת 'פניציה' נואלה להחרים את הלקוחות שומרי השבת שלה ולהרחיק אותם ממנה".

"חברי הכנסת החרדים היו הראשונים לעזור למפעל ועכשיו ההנהלה נותנת לנו סטירה וממשיכה להפעיל את המפעל בשבת, וזועקת את זעקת הקוזק הנגזל, כביכול המגזר החרדי מוביל לפיטורי עובדים. בשעה שההפך הוא הנכון וההנהלה בהתנהלותה העקשנית, נושאת על גבה את כל האחריות למשבר שהיא יצרה", הוסיפו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר