פתח תקווה

רמי גרינברג הבטיח לחסידים: מבנה לת"ת ולבית הספר

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, ערך סיור במוסדות הנותנים מענה לציבור החסידי והבטיח להקים מבנים חדשים למעונות יום והרחבת התלמוד-תורה, בית הספר ובית הכנסת (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
גרינברג במהלך הסיור (באדיבות המצלם)

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, ערך סיור במוסדות הבעש"ט בעיר, הנותנים מענה לציבור החסידי. לאחר שעמד מקרוב על ההזנחה, הבטיח ראש העיר להקים מבנים חדשים עבור מעונות יום נוספים והרחבת התלמוד-תורה ובית הספר בית יעקב. כמו כן הורה על הרחבת בית הכנסת של הקהילה החסידית הגדולה בעיר.

את הסיור במוסדות החסידיים שבראשות הגאון הרב אפרים פישל מוצען, ערכו יחד עם ראש העיר - הגאון הרב יקותיאל רוזנבוים מרבני הקהילות החסידיות הוותיקות בעיר, הרב שמעון הרבסט ממקימי המוסדות, וכן המנהלים. בנוסף, השתתף בסיור גם חבר מועצת העיר מטעם 'יהדות התורה', ישראל פרידמן וכן עוזרו של ראש העיר לענייני חינוך.

ראש העיר פתח את הסיור בביקור בכיתות הת"ת. גרינברג הפתיע את התלמידים והשתתף באופן פעיל בקבלת השבת שנערכה על ידי הילדים בכיתות הנמוכות, ובכיתות הגבוהות גילה גרינברג שליטה בתנ"ך ובגמרא ואף ערך לילדים בוחן פתע על הסוגיות הנלמדות.

לאחר מכן סיירו בבית הספר בית יעקב החסידי של מוסדות הבעש"ט, שם פגשו את מנהלת בית הספר שציינה את החוסר בכיתות חדשות ובאולמות עבור פעילויות בית הספר, כמו כן ציינה את החוסר בתקנים חדשים עבור הרחבת צוות בית הספר. ראש העיר מצדו הבטיח לפעול בעניין.

בישיבת סיכום שנערכה לקראת תום הסיור, הבטיח גרינברג למנהלים הקמה ובניית מעונות יום נוספים, הרחבת בית הספר בית יעקב ובניית כיתות חדשות. בנוסף, מכיוון שבית הספר מחזיק ברשותו כיתות חינוך מיוחד גם עבור ילדות בעלי צרכים מיוחדים, הורה ראש העיר - על פי בקשת מנהלי המוסדות, על תחילתן של עבודות מיידיות להנגשת בית הספר לתלמידי החינוך המיוחד, הכוללים התקנת מעלונים מיוחדים וקולנועיות המותאמים כאמור לצרכי החינוך המיוחד בבית הספר.

כמו כן ראש העיר הבטיח לפעול גם בנוגע לצרכי בית הכנסת של הקהילה החסידית, שמתפלליו הרבים מתלוננים מזה תקופה על צפיפות וחוסר משמעותי במקומות והתחייב לדאוג לבניית קומה נוספת בבית הכנסת - לרווחת המתפללים.

בשיחה עם מנהלי המוסדות התבטא ראש העיר באופן חריג, כי מאז כניסתו לתפקיד זכה לסייר במספר לא מועט של מוסדות חרדיים בעיר, אך לצערו נוכח שוב ושוב כי למרות הגידול המבורך שחל במספר התלמידים, נראה כי לא נעשה כל מאמץ הן במצוקת הצפיפות והחסר החמור בכיתות, והן בהשקעה מינימלית בתכניות לשנים הבאות - בבניית מבנים חדשים ושיפוץ המוסדות הקיימים. גרינברג הדגיש בפני מנהלי המוסדות, כי אל מול זאת - דרכו היא לשרת את הציבור, ולתת מענה מהיר ומיידי לכלל הציבורים בעיר, ללא משוא פנים וללא מתווכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר