חשיפת 'כיכר השבת'

בגלל החרדים: בליכוד מחפשים מועמד למבקר המדינה

בעקבות חשיפת 'כיכר השבת' על הציטוטים של פרופ' אברהם דיסקין, הבעייתיים בעיני ראשי המפלגות החרדיות, נראה כי בליכוד החלו לחפש מועמד אחר לתפקיד מבקר המדינה (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
פרופ' אברהם דיסקין (צילום: Gershon Elinson/Flash90)

חשיפת 'כיכר השבת': בעקבות הציטוטים "הבעייתים" של פרופסור אברהם דיסקין, שנחשפו ב'כיכר השבת', נראה כי במפלגת 'הליכוד' ירדו מהרעיון למנותו למבקר המדינה הבא וכעת מחפשים מועמד חדש.

כפי שנחשף ב'כיכר השבת', דיסקין התבטא לא אחת בצורה בעייתית בעיני ראשי המפלגות החרדיות. כך למשל התבטא נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי, נגד חוק המרכולים והביע את דעותיו על המגזר החרדי.

יממה לאחר הפרסום ב'כיכר השבת', התבטאו ראשי המפלגות החרדיות, אריה דרעי ויעקב ליצמן, נגד התמיכה בדיסיקין לתפקיד. ח"כ מש"ס שהשתתף בישיבת סיעה סיפר כי יו"ר ש"ס השר דרעי התנגד בחריפות בפני חברי הסיעה לתמיכה במועמדות דיסקין, בשל דעותיו. כמו כן סגן השר יעקב ליצמן הבהיר כי יהדות התורה לא תתמוך בדיסקין.

לאחר התנגדות החרדים, הבוקר דווח ב'ידיעות אחרונות' כי רואה החשבון ראובן שיף הוא המועמד החדש לכהן כמבקר המדינה הבא מטעם הליכוד וראש הממשלה נתניהו.

שיף הוא שותף ומנהל של אחד ממשרדי רואי החשבון הגדולים במדינה, והיה בעבר נשיא לשכת רואי החשבון וידוע כאחד ממקורביו של נתניהו.

בכיר בליכוד הבהיר ל'כיכר השבת' כי לא יצאה אף הודעה רשמית של תמיכה במועמד זה או אחר, אך סיפר כי סיכויו של דיסקין לאחר התנגדות החרדים קלושים. לדברי הבכיר "נתניהו מבין שבלי 16 אצבעותיהם של המפלגות החרדיות, מועמדו לא ינצח את הבחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר