השימוע נדחה • פרסום ראשון

שנתיים אחרי: כתבי אישום יוגשו נגד עורכי ומנהלי "הפלס"

שנתיים אחרי גל המעצרים של בכירי "הפלג הירושלמי" - בימים הקרובים יוגשו כתבי אישום, בפרשת ההטרדות נגד החרם על עיתון 'הפלס', נגד נתי גרוסמן, שמוליק אלישיב ואברהם טריגר (אקטואליה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
שמוליק אלישיב, נתי גרוסמן ואברהם טריגר (צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90)

פרסום ראשון ב'כיכר השבת': שנתיים אחרי גל המעצרים של בכירי 'הפלג הירושלמי' - שיצא לדרך מיד אחרי חג הפסח, בימים הקרובים יוגשו כתבי אישום בפרשת ההטרדות נגד החרם על עיתון 'הפלס', ביטאון 'הפלג'.

ל'כיכר השבת' נודע כי בימים הקרובים יוגש לבית המשפט כתב אישום נגד בכירי עיתון 'הפלס' - עורך העיתון נתן זאב גרוסמן ששימש עשרות שנים עורך 'יתד נאמן'; מנכ"ל העיתון וחבר מועצת עיריית מודיעין עילית שמואל אלישיב, והפעיל הבכיר למען העיתון אברהם טריגר.

כזכור, לפני כשנתיים עצרה המשטרה את בכירי העיתון בחשד להטרדת מפרסמים וחברות גדולות במשק שהיו שותפים לחרם נגד העיתון 'הפלס', וזאת לאור מכתבם של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ויבדלחט"א מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

לאחר המעצרים והחקירה שהתנהלה נקראו החשודים לשימוע, שכאמור בימים אלו נדחה על הסף ובעקבות כך יוגש נגדם כתבי אישום.

במכתב שנשלח מפרקליטות המדינה לעורכי הדין של החשודים, בועז גולן, שלום בן שבת, גדי טל, רצון דרחי ואריאל פיצ'וטקה, נכתב: "לאחר ששקלנו את טענותיכם, בעל פה ובכתב, לא מצאנו לנכון להעתר לבקשתכם, להימנע מהגשת כתב אישום נגד החשודים בתיק".

עוד מציינים בפרקליטות מחוז ת"א כי הטענות נגד חלק מהמתלוננים (אנשי 'יתד נאמן' ומנהלי חברות במשק. ש"כ) בדבר חשד להפרת דיני ההגבלים העסקיים, "הנושא הועבר לבדיקת הרשות להגבלים עסקיים אשר מצאה כי אין מקום לפתוח בחקירה בעניין".

גורמים ב'פלג הירושלמי' אומרים ל'כיכר השבת' כי כתב החשדות כפי הידוע להם "ריק מתוכן, ובית המשפט לא ירשיע את בכירי העיתון, הם נענשים על שהיו שליחיו של מרן הרב שך, מרן הרב אלישיב ומרן הרב אוירבך להיות מובילי הקו ההשקפתי במשך כל השנים, זאת הסיבה לרדיפה נגדם והם גאים בכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר