תאונת עבודה קשה

מנוף קרס באתר בנייה ביבנה: ארבעה פועלים נהרגו במקום

חלקו האחורי של מנוף גדול קרס הבוקר באתר בנייה, ברחוב ז'בוטינסקי בעיר יבנה והביא למותם של ארבעה פועלים. כוחות החילוץ וההצלה עמלו במשך שעה ארוכה לחילוצו של פועל שנלכד (חדשות)

זירת התאונה (צילום: מד"א)

תאונת עבודה קשה במיוחד הבוקר (ראשון) ביבנה בשל קריסת מנוף גדול באתר בנייה ברחוב ז'בוטינסקי, באזור התעשייה בעיר. כתוצאה מהקריסה נהרגו ארבעה פועלים, אחד מהם חולץ לאחר מאמצים רבים אחרי שנלכד על המנוף.

פראמדיק מד"א אלון מלמה סיפר: "מדובר באתר בניה גדול עם 2 בנייני מגורים שבמרכזם עומד מנוף, חלקו האחורי של המנוף התפרק וקרס על הקרקע. 3 פועלים שהיו בסמוך נפגעו באורח קשה מאוד בכל חלקי גופם, תוך כדי פעולות החילוץ שלהם ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

"פועל נוסף, שנלכד על המנוף בגובה של עשרות מטרים מחולץ ברגעים אלו ע"י כוחות הכיבוי שהגיעו למקום".

מכיבוי והצלה נמסר: "3 הרוגים בקריסה של מנוף עגורן באתר בנייה ביבנה. חלקי המנוף שקרס פגעו בשלושה שהיו על הקרקע. כוחות כיבוי והצלה פועלים ברגעים אלו לחלץ פועל שנלכד בגובה 30 מטר ותלוי על חבל אבטחה. לוחמי היחידה לצילומים מיוחדים טיפסו על העגורן ויצרו עם הלכוד קשר. בשלב זה מתחילות פעולות החילוץ באמצעות חבלים ומנוף בגובה 60 מטר שהוזעק למקום. נציב הכבאות רב טפסר דדי שמחי ומפקד המחוז טפסר אייל כספי במקום".

מהמשטרה נמסר: "במשטרת ישראל התקבל דיווח על קריסת מנוף באזור התעשייה ברחוב ז'בוטינסקי ביבנה. גורמי רפואה קבעו במקום את מותם של שלושה גברים שנהרגו על פי החשד כתוצאה מקריסת חלק מהמנוף.

"כוחות ההצלה פועלים כעת לחילוץ שני פועלים נוספים שנמצאים בחלקו העליון של המנוף. כוחות משטרה במקום והנסיבות נבדקות".

חקירת התאונה הועברה למפלג "פלס" לחקירת תאונות עבודה בלהב 433 המשותף למשטרת ישראל ומשרד העבודה והרווחה וממוקם ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית.

במשטרה עדכנו כי בעקבות האירוע, עוכבו כעת 8 בעלי תפקידים שונים באתר העבודה, חלקם יחקרו באזהרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר