התושבים זועמים

חדרה: החוף הנפרד הפך ל"שטח פרטי"

תושבים חרדים בעיר חדרה פנו אל 'כיכר השבת' והתלוננו נגד החוף הנפרד בעיר, שהפך באמצעות שילוט ל"שטח פרטי" ובנוסף לכך המחיצות בתוך החוף - הוסרו. תיעוד (אקטואליה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
החוף בנפרד בלי מחיצות (באדיבות המצלם)

תושבים חרדים בעיר חדרה פנו אל 'כיכר השבת' והתלוננו נגד החוף הנפרד בעיר, שהפך באמצעות שילוט ל"שטח פרטי" ובנוסף לכך המחיצות בין החוף הנפרד לחוף העירוני הסמוך - הוסרו.

לדברי אחד התושבים, אברך תושב חדרה, בשיחה עם 'כיכר': "עד השנה היה חוף נפרד והשנה שהגעתי לחוף אני רואה שאין שום מחיצות שמפרידות בין החוף הנפרד לחוף העירוני, וכן בכניסה לחוף יש שילוט שטח פרטי הכניסה אסורה. פניתי למוקד 106 ואמרו לי בעירייה שהשנה אין חוף נפרד, פניתי לאחד מחברי העייריה אמר לי שמכרו את החוף לאדם פרטי".

"כיכר השבת" יצא לבדוק ואסף תלונות רבות מתושבים דתיים וחרדים. מתברר כי הנהלת העיר הקודמת, הגיעה להבנות מסוימות עם חברת בניה, אך אלו הגיעו להליך משפטי, כאשר עיריית חדרה, במטרה לפתוח את החוף עם פתיחת העונה - הציעה כמה חלופות ופתרונות משפטיים, אך סורבה ובעקבות כך, כאמור, הנושא הגיע לבית המשפט, שיקבל החלטה בימים הקרובים.

השבוע, הגיעו לסיור בחוף חבר הנהלת העיר הרב בן ציון נורדמן, וסגן ראש העיר מלכיאל אלבז, במטרה לעקוב מקרוב אחר המתרחש במקום, והבחינו בגדרות שהציבה החברה. הרב נורדמן התחייב בשיחה עם 'כיכר' כי "הגדר הזו תוסר. כבר בימים אלו הוציאה העירייה צו הריסה לגדרות, והם יוסרו בימים הקרובים".

נורדמן נחוש לפתוח את החוף ואומר "אין מצב שהחוף הזה יהא סגור, ואני אומר זאת בצורה נחרצת וחד משמעית, החוף הנפרד ייפתח כבר בימים הקרובים לרווחת הציבור, ועל מנת שלא לפגוע במאמצים לא אחשוף מה שנעשה למען זה. אך אנו פועלים לילות כימים למציאת פתרון. זה לא סיפור פשוט, אבל פתרון יהיה".

נורדמן ואלבז, עומדים בנושא בקשר יומיומי עם ראש העיר מר צביקה גנדלמן, מנכ"ל העיריה ואגף החופים אשר מגויסים לנושא.

'כיכר השבת' ימשיך לעקוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר