הגיע הרגע!

הגרלה על דירה בשווי 1,600,000 ₪ בחסות קס גרופ – רמת גבעת זאב

אחרי חודשים של שמועות, ארגון "איחוד הצלה" יוצא בהודעה רשמית, ההגרלה השנתית הקבועה שלהם, תתקיים השנה על דירה יוקרתית בשכונת גבעת זאב בירושלים הסמוכה לשכונת רמות (חדשות, שיווקי)

פרס עצום מימדים להמשך פעילות הארגון (צילום: יח"צ)

איחוד הצלה יוצא בהגרלה השנתית כשהפעם הפרס הגדול הוא דירה.

מחברת ההפקה מוסרים לנו כי את האפשרות להעניק דירה במתנה. קיבלו באיחוד הצלה לאור שיתוף פעולה ייחודי מסוגו, כשבמרכזו עומדת חברת 'קס גרופ' שיצאה מגדרה והחליטה להעניק פרס עצום מימדים כאות הוקרה והערכה לאחד מהתומכים בפעילות הקודש של איחוד הצלה.

בימים אלו ממש מופץ ברחבי הארץ הקטלוג המרשים 'דירה ברגע' של "איחוד הצלה" שבו קיים המפרט העשיר של הדירה, וכן קריאתם של גדולי הדור ובראשם הגר"ח קנייבסקי , הגאון חכם שלום כהן , הרב מאיר מאזוז , הרב שמעון בעדני , כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ , הרב שלמה משה עמאר , הרב ראובן אלבז , המקובל הרב דוד בצרי , כ"ק האדמו"ר מצאנז והרב דוד יוסף . שביקשו לתמוך בנושא חשוב וחיוני זה של הצלת חיים.

כמו כן כל הפרסים הנוספים, כמידי שנה בשנה, כולל הגרלות בינים על פרסים יקרי ערך וחידונים שבועיים לילדים נושאי פרסים.

"החזקת ארגון "איחוד הצלה" על 5,000 מתנדביו הפרוסים בכל רחבי הארץ ועומדים הכן להציל חיים בכל רגע ורגע סביב השעון, היא בעלות עשרות מיליוני שקלים בשנה" אומרים ב'איחוד הצלה', "העול הוא עצום, אך למרות זאת אנו נחושים להמשיך ולפעול למען הצלת חיי אדם, ואין ספק כי הגרלת "דירה ברגע" היא אבן דרך משמעותית ביכולת הפעילות, בהיותה מיזם ההגרלה הגדול ביותר במגזר החרדי הזוכה להדים רבים והיענות אדירה".

ב'איחוד הצלה' הוסיפו כי הם מייחלים להצלחת הפרוייקט 'דירה ברגע' ובטוחים כי הציבור ישתתף בהמוניו גם השנה במיזם המשתלם והייחודי: "מדובר במאורע שעוד לא נראה כמותו במגזר החרדי שישפיע על פעילויות הארגון למען הצלת חיי אדם, והשותפות עמנו במצווה גדולה זו היא הזכות הגדולה של כל המשתתפים בה".

אז אל תפספסו את הרגע ומהרו לנצל את ההזדמנות כעת במוקד הארצי שמספרו (כוכבית הצלה) 5935* או באתר ca.1221.org.il

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר