תקיפת הנער

אייכלר: "השוטרים המכים עדיין לא הושעו; הם מסוכנים לציבור"

תיעוד הכאתו עד זוב דם בידי שוטרי מג"ב, של יענקי רוזנברג, הנער בעל המוגבלות, מגיע למליאת הכנסת: ח"כ ישראל אייכלר בדרישה נחרצת: "להשעות את השוטרים המסוכנים" (חרדים)

דבריו של אייכלר (צילום: ערוץ הכנסת: תמונה: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ח"כ ישראל אייכלר פנה היום (שני) לשר לביטחון הפנים, מעל הדוכן במליאת הכנסת, ודרש את "השעייתם המידית של כל השוטרים והשוטרות המעורבים" בהכאה האכזרית של הנער בעל המוגבלות.

כזכור, התיעוד בו נראה הנער, יענקי רוזנברג, כשהוא מוכה עד זוב דם בשכונת מקור ברוך בירושלים, בעת התקהלות סביב בניית מדורה לל"ג בעומר.

הסרטון שהסעיר (צילום: ללא קרדיט. הסבר - בתחתית הטור)

כעת, לדברי הח"כ מיהדות התורה, יש להשעות את השוטרים המכים, "עד שיתברר האחראי לפשע המחריד. אחרת - הם מכתימים את כלל השוטרים בכתם האלימות השלטונית".

"הם עדיין בשירות במשטרת ישראל, והם מסוכנים לציבור", קבע אייכלר, הודיע שיבקש את תשובת השר והמפכ"ל בענין ואף שיגר להם מכתב זהה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "במהלך פעילות המשטרה אתמול לאכיפה של הקמת מדורות העלולות לסכן חיי אדם בשטחים אסורים בשכונת מקור ברוך בירושלים, נתקלו השוטרים באלימות מצד עשרות מתפרעים שכללה זריקות אבנים, חפצים ותקיפת שוטרים.

"מתחקור ראשוני של האירוע עולה שבמהלך הפעילות תקף צעיר את אחת השוטרות. במהלך המעצר החשוד התנגד, התפרע ונפצע בפניו. מיד לאחר מעצרו ועם בירור מוגבלותו החליט קצין המשטרה שנכח בשטח על שחרורו לאלתר והוא טופל במקום ע"י מד"א. יחד עם זאת, נסיבות האירוע נבדקות ויתוחקרו במלואן".

  • הסרטון שבכתבה מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את הצלם לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם, הודיעו לנו בדוא''ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר