חייבים לקרוא

מתכננים טיול בירדן? אתם חייבים להתעדכן

בעקבות הפופולריות בקרב ישראלים רבים לטייל במדינה השכנה - ירדן, משרד החוץ מוציא הנחיות ברורות, איך להיערך לטיול, מה להביא, וכמובן מה אסור להביא לממלכה (תיירות)

מעבר הגבול עם ירדן (צילום: משה שי, פלאש 90)

מתכננים חופשה בירדן? כדי למנוע עגמת נפש גדולה כשאתם מנסים לעבור במעבר הגבול מכיוון ישראל לירדן, משרד החוץ נותן הנחיות שיקלו עליכם במסלול תכנון הטיול בירדן.

במידה והחלטתם על סגירת חופשה בירדן, כגון בעקבה, פטרה ואדי רם, אתם תהיו חייבים לתאם את החופשה עם סוכנות נסיעות ירדנית.

סוכנות הנסיעות הירדנית בה הזמנתם את החופשה, מחויבת להציג לוח זמנים לנסיעה והזמנת מלון מאושרת למשטרת התיירות עד 72 שעות לפני הנסיעה, בשל כך יש להיות מאורגנים עם כל הדברים (כמו: מלון, הצהרה על המסלול וכו') 72 שעות מראש לפני הביקור - עם הסוכנות.

במידה ותנסו להתחכם, ולנקוט בשיטת "הסמוך", אתם עלולים להישאר ללא אישור כניסה לירדן, וכל ההשקעה של הטיול תרד לטמיון.

בנוסף, על אזרחים המבקשים לצאת לטיול מחוץ לעקבה כמו בפטרה וכו', חובה לדאוג להזמנת מדריך מוסמך מראש. ללא תאום מדריך מראש, כניסתכם לירדן תסורב.

אל תנסו להיכנס עם ציוד טיפוס במעבר הגבול, כי שוב, לא יתנו לכם לעבור עם הציוד במעבר הגבול.

משרד החוץ ממליץ לאזרחים הישראלים: "לבצע את כל התיאומים הנדרשים טרם הביקור בירדן, על מנת למנוע עגמת נפש בהמשך. יצויין, כי ההחלטה באם לבקר באזורים הנזכרים לעיל ו/או לשהות בהם נתונה לשיקול דעתו של כל אדם ואדם והיא על אחריותו הבלעדית. בהקשר זה נבקש להבהיר כי מבחינת הדין הישראלי, לא קיים איסור לבקר באזורים המצוינים לעיל ו/או לשהות בהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר