המועמד ברוטציה

לפיד: כמעט קמה ממשלת סחטנים וקיצונים

בכיר 'כחול לבן', חבר הכנסת יאיר לפיד, תקף את החרדים ונתניהו בישיבת סיעתו, ואמר כי "ביבי ניסה להקים ממשלת סחטנים וקיצונים - כדי שתוציא אותו מהכלא" (חדשות, בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
לפיד בישיבת סיעה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בכיר כחול לבן, ח"כ יאיר לפיד נשא דברים בישיבת הסיעה של מפלגתו, והכריז: "את הבחירות האלה חייבים לנצח. אם לא ננצח לא תהיה פה דמוקרטיה. הגורל של הילדים שלנו תלוי בזה".

לפיד כהרגלו תקף גם את החרדים ואמר, "קיבלנו מועד ב׳. מכל הסיבות הלא נכונות, קרה הדבר הנכון. ביבי ניסה להקים ממשלת סחטנים וקיצונים שתוציא אותו מהכלא. הוא נכשל. הוא רצה להיות רודן כמו ארדואן, הוא נכשל. מדינת ישראל אמרה לו, ״עד כאן. הגזמת. אנחנו לא עובדים אצלך"".

"יש לנו הזדמנות שנייה. זה לא קורה הרבה בחיים. הזדמנות שניה להקים ממשלת אחדות לאומית, בראשות בני גנץ, שקודם כל תרגיע. שתקום בבוקר ותלך לעבוד", הצהיר לפיד.

"הפוליטיקה הפכה להיות הבעיה מספר 1 של המדינה. היא מייצרת רעל. היא עוסקת כל היום בשנאה. היא הפסיקה לעבוד בשביל האזרחים. היא מובלת בידי ראש ממשלה שעסוק רק בעצמו. את זה באנו לשנות", טען לפיד.

כזכור, לדברי רבים במפלגה לפיד מהווה "עול" על הסיכוי של גנץ להקים ממשלה, אך למרות זאת הודיעו השניים כי ירוצו גם הפעם ברוטציה על ראשות הממשלה, לו ינצחו בבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר