מלחמת דת במדינת היהודים

יאיר לפיד: ראש הממשלה מייבא את איראן למדינת ישראל

ח"כ יאיר לפיד, מבכירי 'כחול לבן', יוצא למתקפה נגד ראש הממשלה נתניהו וטוען: "האיש שעשרים שנה מדבר נגד איראן, מייבא אותה לכאן" • הרקע: טיוטת הסכם קואליציוני עם יהדות התורה (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: גילי יערי, פלאש 90)

ח"כ יאיר לפיד, מבכירי 'כחול לבן', יוצא למתקפה נגד ראש הממשלה נתניהו וטוען: "האיש שעשרים שנה מדבר נגד איראן, מייבא אותה לכאן" • הרקע: טיוטת הסכם קואליציוני עם יהדות התורה סביב נושא ההפרדה בין גברים לנשים במקומות ציבוריים.

אמש דווח ב'כאן' כי במפלגות החרדיות ביקשו לבטל את האיסור על הפרדה בציבור בין גברים לנשים, איסור המקשה על תקצוב אירועי תרבות של המגזר החרדי, על ידי הרשויות המקומיות. על פי הדיווח, הדרישה התקבלה במסגרת ההסכמים הקואליציוניים, לפני שהכנסת התפזרה.

בתגובה תוקף ח"כ לפיד ואומר: "העובדה שביבי נכנע לדרישת יהדות התורה להכניס לחוק הפרדה בין גברים לנשים במקומות ציבוריים, היא לא פחות מטירוף הדעת. האיש שעשרים שנה מדבר נגד איראן, מייבא אותה לכאן".

ח"כ מיכל רוזין הוסיפה: "בין אם היה הסכם כזה או לא, ביטול איסור ההפרדה המגדרית באירועים ציבוריים הוא קו פרשת המים. זוהי כפייה דתית חשוכה וקיצונית, שמהווה פגיעה בשוויון ואפליה מיזוגנית ממומנת על ידי הממשלה שאין לה מקום במדינה דמוקרטית וליברלית".

כזכור, יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן הגיב לדיווח ואמר: "‏היום קיבלנו הוכחה נוספת לכך שהליכוד, בניצוחו של רה"מ נתניהו, נכנעה לכל דרישות החרדים במו"מ הקואליציוני. ביטול איסור ההפרדה בין נשים לגברים זהו צעד נוסף בדרך להפיכת מדינת ישראל למדינת הלכה. "ישראל ביתנו" לא תתן לכך יד ונלחם בכל הכוח כדי למנוע זאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר