ממשיך להסית

איווט: "רק אני יעצור את טירוף החרדים המשיחיים"

"החמישייה הפותחת של נתניהו הם: ליצמן, גפני, דרעי, סמוטריץ' ובן גביר" - טוען יו"ר 'ישראל ביתנו', שממשיך בקו התוקפני נגד החרדים, בתקווה לקושש קולות נוספים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן ממשיך בדבריו הקשים כנגד המפלגות החרדיות.

98 ימים לפני הבחירות לכנסת ה-22, אומר ליברמן כי "מערכת הבחירות הנוכחית סובבת סביב סוגיה אחת: האם גוש הימין יהפוך לגוש חרדים, כש'ישראל ביתנו' מחוץ לקואליציה, או שתקום ממשלה לאומית, ימנית וליברלית עם ישראל ביתנו".

"החמישייה הפותחת של נתניהו הם: ליצמן, גפני, דרעי, סמוטריץ' ובן גביר - ללא 'ישראל ביתנו' וללא אביגדור ליברמן. את זה לא אני אומר; אלו הן הצהרות פומביות של נתניהו, יום יום ב'נתניהו היום'", עקץ איווט את העיתון 'ישראל היום' המזוהה עם נתניהו.

אחד מנאומי ההסתה האחרונים של ליברמן (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

ליברמן טען עוד, כי "מה שמנע הקמת קואליציה כזאת הוא מושב אחד בכנסת: שערו בנפשכם שלאיחוד מפלגות הימין היו 7 מנדטים במקום 5 שיש להם היום, והיתה מוקמת קואליציה של 62 ח"כים עם אורית סטרוק, בן גביר, סמוטריץ', ליצמן, דרעי וגפני".

"היחידה בקואליציית ימין שיכולה לעצור את הטירוף הזה היא 'ישראל ביתנו'", הוסיף ליברמן, "רק אנחנו יכולים למנוע מצב שבו ממשלה ימנית נסחטת על ידי חרדים משיחיים. כל מי שרוצה לראות את מדינת ישראל ממשיכה בנתיב של שפיות ומדיניות שקולה אחראית וליברלית, בראש ובראשונה בכל הקשור לנושאי דת ומדינה, חייב להצביע לנו".

איווט סיים באותו טון תוקפני: "אנחנו לא נאפשר את המשך הכפייה הדתית והניסיון לשנות את הסטטוס-קוו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר