עשרות התפרעו

המשטרה פשטה על שכונת מאה שערים ועצרה 5 חשודים

כוחות גדולים של משטרה, הכוללים כוחות יס"מ, מג"ב ובילוש, פשטו הלילה (רביעי) על שכונת מאה שערים בירושלים ועצרו חמישה אנשים לחקירה • כמאה קיצוניים התפרעו במקום • צפו (אקטואלי)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט' בסיון תשע"ט | 12.06.19
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כוחות גדולים של משטרה, בהם כוחות יס"מ, מג"ב ובילוש, פשטו הלילה (רביעי) על שכונת מאה שערים בירושלים ועצרו חמישה אנשים לחקירה.

אחד העצורים הוא א.ק. בנו של אישיות מפורסמת בשכונה. עצור נוסף הוא ל.ד., הנחשב רב של אחד הפלגים הקיצוניים בשכונה הירושלמית.

המעצרים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ל"כיכר השבת" נודע כי מעצרם מגיע במסגרת החקירה המתנהלת במשטרה על הפרות סדר ותקיפות שוטרים בתקופה האחרונה.

כמאה קיצוניים ניסו להפריע לפעילות השוטרים ולמעצרים, יידוי אבנים והשליכו ביצים על השוטרים, ואף ניפצו חלון של ניידת עם אבן.

לאחר המעצרים החלה התפרעות המונית כאשר המג"בניקים החלו לרוץ לעבר ההמונים, צלם "כיכר השבת" חיים גולדברג שפעל במקום והצליח לתעד את המעצרים, ספג מכות מהשוטרים ואך נגרם נזק למצלמה שלו.

מהמשטרה נמסר כי "בשעות הלילה ערכה משטרת ישראל פעילות מעצרים במרכז ירושלים, על מנת להביא למעצרם של 5 חשודים שנגדם עלה חשד כי במהלך התקופה האחרונה היו מעורבים במספר מקרים בהם בוצעו עבירות שונות של איומים על אזרחים ושוטרים, גרימת נזק לניידת משטרה, ניידת כיבוי והפרעה לכוחות החירום וההצלה בעת ביצוע תפקידם.

"5 החשודים בגילאי 20-40 (ירושלים), הובאו לחקירה ביחידות המשטרה בירושלים, ובהמשך יוחלט מי מהם יובא בפני בית משפט השלום לדיון בעניינו".

במשטרה ציינו כי "הפרעה לשוטרים ולכוחות החרום וההצלה הנוספים וגרימת נזק לרכושם ולניידות, מהווים פגיעה ישירה בציבור הנורמטיבי, עבורו אנו פועלים כל העת על מנת לספק לו את תחושת הביטחון, שלום רכושו וטיפול בעבירות וקריאות מצוקה בצורה המקצועית והמהירה ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר