בעקבות 'כיכר'

הכסף שולם לפולנים - האברך החרדי שוחרר מבית המעצר

פרסום ראשון: היום בשעות הצהריים, שוחרר האברך מהכלא, לאחר שהעבירו לידי הפולנים את סכום הכסף שדרשו. עם שחרורו, נעצר שוב בנימוק כי הוא שוהה בלתי חוקי, והערב שוחרר סופית (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

האברך הבני ברקי שהיה עצור בשלושת השנים האחרונות בפולין, שוחרר הצהריים (רביעי) מבית המעצר, לאחר שהצליחו לגייס את סכום הכסף הנדרש.

ל'כיכר השבת' נודע כי את ההעברה הבנקאית על סך 400,000 זלוטי, ביצעו כבר בערב השבת האחרונה, אך רק היום ראו את ההעברה ושחררו אותו.

אך בזאת לא תמו תלאותיו של האברך. עם יציאתו מהמעצר, המתינו לו שוטרים שאזקו אותו מחדש ועצרו אותו בנימוק כי הוא שוהה בלתי חוקי על אדמת פולין.

הסיפור הגיע לסוף הטוב כאשר בסופו של דבר שוחרר הערב האברך סופית, והוא עושה את דרכו ארצה - להתאחד מחדש עם אשתו וילדיו.

כזכור, ב'כיכר השבת' נחשף כי האברך, אבי, הסתבך עם רשויות החוק בפולין לאחר שאחד מ"חביריו" ביצע פעולות לא חוקיות בחשבון הבנק שלו.

הוא הובא לפולין תוך הטעיה, ונעצר בעת שחשב כי הוא מגיע לפגישה בסניף הבנק. במהלך שלושת השנים האחרונות הוחזק אבי בכלא המקומי ללא משפט, כשבכל תקופה הוא מובא להארכת מעצר נוספת ללא דיון מעמיק בפרטי התיק שהיה מביא מיד לשחרורו.

בעקבות הפרסום ב'כיכר השבת' ובאמצעות תרומות שנאספו על ידי העמותות ׳קופת העיר׳ ו׳מרכז הצדקה׳, נאסף סכום הכסף שהיה זקוק לשחרורו - וכאמור, כעת אנו חושפים כי הוא שוחרר מבית המעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר