הירי לדרום

ח"כ בני גנץ נגד ראש הממשלה: "נתניהו חזק רק בדיבורים"

יו"ר 'כחול לבן' והרמטכ"ל במיל' בני גנץ יוצא במתקפה נגד ראש הממשלה: "נתניהו חזק רק בדיבורים. המשך הירי של החמאס מעיד על אובדן ההרתעה. להבהיר שישראל גם מפעילה כוח" (צבא וביטחון)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו וגנץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר 'כחול לבן' והרמטכ"ל במיל' בני גנץ יוצא הבוקר (חמישי) במתקפה נגד ראש הממשלה: "נתניהו חזק רק בדיבורים. המשך הירי של החמאס מעיד על אובדן ההרתעה. להבהיר שישראל גם מפעילה כוח".

גנץ צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "נתניהו חזק רק בדיבורים. המשך הירי של החמאס מעיד על אובדן ההרתעה". לדבריו: "רק גביית מחיר צבאי מיידי כבד מהחמאס תבהיר שמדינת ישראל לא רק מדברת אלא גם מפעילה כוח".

ח"כ אלון שוסטר, תושב העוטף, הוסיף: "אינני יודע כמה דולרים יעביר הפעם נתניהו לחמאס תמורת שקט נוסף. מה שאני כן יודע זה שהחשוד בפלילים היושב בבלפור מעדיף לעסוק בענייניו האישיים, המשפטיים, מאשר לטפל מהשורש בבעיית הטרור החמאסי מהרצועה".

כזכור, מעט לאחר חצות לילה נשמעה אזעקת 'צבע אדום' בעוטף עזה, מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך לדיווח על אזעקת צבע אדום במועצה האזורית אשכול, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורט על-ידי לוחמי כיפת ברזל".

בשעות הבוקר המוקדמות עדכן צה"ל כי מטוסי קרב תקפו תשתית טרור תת-קרקעית במתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה.

מדובר צה"ל נמסר: "התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה ששוגרה מרצועת עזה מוקדם יותר הלילה. צה"ל ימשיך לפעול נגד נסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ורואה בארגון הטרור חמאס אחראי על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר