בלב העיר החרדית

מזעזע: חבריו של התוקף סייעו לו ואמרו לילדה - "מגיע לך"

מכתב האישום נגד הפלסטיני מדיר קדיס שתקף באכזריות ילדה בת 7, עולה כי שני חבריו הטיחו בה - "מגיע לך", מנעו ממנה לברוח וטרם נעצרו. בן גביר קורא ל"גזר דין מוות" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מעצר. אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

המקרה המזעזע של חטיפת ותקיפת הילדה בת ה-7, תושבת אחת הערים החרדיות, בידי פלסטיני, שנחשף אמש (ראשון) על-ידי המשטרה, בתום חקירה מורכבת, מתברר כאחד המקרים הקשים שידענו.

גורם המעורה בתיק החמור סיפר ל'חדשות Online' כי ישנם פלסטינים נוספים ששהו במקום בעת ביצוע המעשים החמורים בהם נחשד הפלסטיני.

לפי הדיווח ב'חדשות Online', מדובר בשני חשודים נוספים לפחות שלפי הידוע שהו במקום ולפי החשד אף סייעו לפלסטיני בפשעים החמורים ובאכזריות הנוראית שהפעיל כלפי הילדה בכך שמנעו ממנה לברוח, אך הם טרם נעצרו.

הורי הילדה סיפרו לגורם המעורה בתיק כי הנוכחים במקום אמרו לילדה "מגיע לך", ושאם היא רוצה לצאת משם - שלא תספר להם.

מעצרו של הנאשם, פלסטיני תושב דיר קדיס, הוארך בשבעה ימים לאחר שהוגש נגדו כתב אישום חמור, ממנו עולה כי הנאשם, שעבד במוסד חינוכי בניקיון ותחזוקה, פיתה את הילדה באמצעות ממתקים במשך תקופה, וכך לקח אותה למבנה שנמצא בהליכי בנייה, שם ביצע בה את הפשעים הנוראיים, "תוך שהיא בוכה וזועקת לעזרה", נכתב בהודעת המשטרה.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מלווה את משפחתה של הילדה מסר: "מדובר באירוע אכזרי ומזעזע ביותר, כאשר במהלך האירוע נכחו אנשים נוספים שככל הנראה מדובר בעובדים פלסטינים אשר השפילו את הילדה וביזו אותה וסייעו בידי הנאשם. לכאורה מדובר בשנאה מזוקקת של קבוצה של חלאות אשר נהגו נגד כל ערך אנושי רק בשל היות הקורבן יהודיה".

עו"ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית, קורא להטיל גזר דין מוות על תוקפי הילדה בת השבע. בן גביר אמר כי יפעל בכנסת הקרובה לשינוי החוק ולגזר דין מוות למי שתוקף בצורה חמורה ממניע לאומני.

באשר לאי מעצרם של כל המעורבים אומר בן גביר כי "ראש הממשלה חייב להורות מיידית לפשוט על הכפר ממנו יצאו חיות האדם ולהביא את הנאשמים לדין בכל מחיר. אי מעצרם בגלל אי אלו שיקולים 'הומניים' וכדומה הוא מתן היתר לביצוע פשעים נוספים כגון אלו".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב כי "אין גבול לרשעות ולאכזריות. לו רק היה אפשר להטיל עונש מוות על חלאת האדם הזה. לא פחות. למפלצת כזו לא מגיע לנשום אוויר בעולם שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר