משפחת הילדה החרדית:

'האם נמצאת על סף התמוטטות; מנסים לשקם את הילדה'

"חשוב להם שאף אחד לא ידע מהמקרה, זולת בית המשפט. הם מפחדים מאוד מאז שהאירוע פורסם בתקשורת. זה פגע בהם פיזית", כך אומר הבוקר מקורב למשפחת הילדה שהותקפה באכזריות (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמת אין קשר לנאמר בידיעה (צילום: שאטרסטוק)

יממה לאחר כתב האישום המחריד כנגד מחמוד נזמי קטוסה, בחשד לתקיפה אכזרית של ילדה חרדית בת שבע, ביישוב חרדי בבנימין, מקורבים לבני משפחתה מספרים על שעובד על המשפחה.

גורם המקורב סיפר ל'ידיעות אחרונות': "חשוב להם שאף אחד לא ידע מהמקרה, זולת בית המשפט. הם מפחדים מאוד מאז שהאירוע פורסם בתקשורת. זה ממש פגע בהם פיזית. הם מתייעצים עם הרב שלהם ומנסים לטפל בילדה, לשקם אותה".

לדבריו: "ההורים במצב קשה, והם לא יכולים להתמודד עם האירוע הזה. האמא נמצאת על סף התמוטטות. בנוסף, בגלל כל הבלגן שעשה הפרסום הם מבולבלים לחלוטין".

על פי הדיווח בעיתון, סגנית בית הספר של הילדה סיפרה: "אחרי המקרה הסברנו לבנות שאם מישהו זר פונה אליהן בניגוד לרצונן, עליהן לצעוק ולברוח".

סגנית המנהלת הוסיפה הסתייגות: "הפרטים של המקרה, כפי שידועים לנו, לא ממש מסתדרים עם כתב האישום, והעובדות כאן לא ברורות. יש לא מעט אנשים שנמצאים בכלא ולא עשו כלום".

אמש דווח בחדשות 12 כי לאחר הגשת התלונה נגבתה מהילדה עדות מפורטת על התקיפה האכזרית, אך היא התקשתה בפרטים מזהים על התוקף.

לאחר יומיים היא חזרה לבית הספר, תוך כדי שיחה עם המורה היא הצביעה על הנאשם, מחמוד נזמי קטוסה, 'זה הוא'. כזכור, הנאשם עבד בבית הספר. מחמוד הכחיש כל קשר לילדה ולמעשים המיוחסים לו, אך הוא נקלח לבדיקה ונמצא דובר שקר.

כזכור, השר לביטחון פנים, גלעד ארדן התייחס אמש לאירוע החמור וקרא להתייחס לחקירת המקרה הקשה והמחריד כאל אירוע על רקע לאומני.

"קשה לי, ואני בטוח שקשה לכולנו שלא לחשוב על האירוע המחריד שפורסם שבו ילדה בת 7 מיישוב בבנימין נפלה קורבן למעשה מחליא, מעשה בלתי אנושי ובלתי נתפס", אמר בטקס באקדמיה לשוטרים בבית שמש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר