מחוץ לדיון בהארכת מעצרו

אח החשוד בתקיפה: הוא לא דיבר עם אף ילדה בבית הספר

בהמתנה להחלטת בית המשפט, אודות הארכת מעצרו של הפלסטיני החשוד בחטיפת ותקיפת הילדה החרדית, טען אח שלו: 'בדקו במצלמות האבטחה, וראו אותו מדבר רק עם אחת המורות שם' (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

בית המשפט הצבאי דן כעת (רביעי) בהארכת מעצרו של מוחמד קטוסה, החשוד בחטיפתה ותקיפתה האכזרית של ילדה בת שבע מישוב באזור בנימין.

השופט סבסטיאן אוסטבסקי שוקל את טענות הפרקליטות הצבאית, לפיהן קיימת חובה להותיר במעצר שבוע נוסף את הפלסטיני בן ה-46, תושב הכפר דיר קדיס, העצור בפרשה כבר יותר מ-50 יום.

מחוץ לדיון תקפו בני משפחתו של העצור את ההתנהלות בפרשה. אחיו אנואר אמר: "הוא עובד שש שנים בבית הספר הזה, ולא דיבר עם אף אחת מהילדות. הוא לא עשה כלום".

"גם בדקו את זה במצלמות האבטחה, וראו שהוא מדבר רק עם המורה שם. הוא לא עשה כלום. אני לא דיברתי איתו, אבל הוא התקשר לילדים ואשתו ואמר להם שלא עשה כלום. שהמשטרה תחפש את מי שעשה את זה. תפרו לו תיק", אמר האח בזעם.

בנו ואחיו של העצור, מחוץ לבית המשפט, היום (צילום: Yonatan sindel/Flash 90)

גם בנו, קוסאי, התבטא בתגובה להתפתחויות: "האנשים אצלנו עומדים לצידו. אם הם היו חושבים שאבא שלי עשה טעות, הם לא היו עומדים לצידנו. אתם אומרים שהמדינה הזו דמוקרטית, אז תנו לנו את זכויותינו. מה שנעשה לאבא שלי זה עוול. אנחנו בטוחים בזה".

כזכור, לאחר פרסומים על 'חורים' רבים בכתב האישום שהוגש בתחילת השבוע, הוחלט בצמרת המשטרה להעביר לידי ימ"ר (יחידה מרכזית) ש"י את החקירה, בה טיפלה עד כה התחנה המקומית שהישוב בו אירע המעשה תחת אחריותה. החקירה אף זוכה כעת לליווי צמוד של פרקליט המדינה שי ניצן.

קרובי החשוד: "אנחנו משפחה אצילית" (צילום: באדיבות 'חדשות 13')

הפרשה, שהתפוצצה בקול רעש גדול ביום ראשון, החלה בהודעת המשטרה שתיארה את חטיפת הילדה מבית הספר בידי עובד הניקיון הפלסטיני, ומעשה התקיפה המזעזע שביצע לאחר מכן.

אלא שהפרסום לאחר מכן של עיקר כתב האישום, עורר סדרה של תהיות: מעיתוי המקרה (שלא נקבע לזמן מסוים), עבור דרך עדות הילדה המותקפת שפרטיה לא התקבלו במהימנות מוחלטת בעיני עובדת הרווחה - ועד התיאור המוזר של גרירת הילדה הבוכיה בחוצות הישוב החרדי, ההומה אדם בצהרי היום, ללא שמישהו הבחין בכך.

מעבר לזה, ההשערה שבאירוע היו פלסטינים נוספים שסייעו לתקיפה, כמו גם הטענה כי קטוסה יתכן וחשוד במקרה נוסף, הובילו לכניסת שירות הביטחון הכללי לתמונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר