הנאשם פרץ בבכי

מעצרו הוארך - כתב האישום נגד המואשם בתקיפה יימחק?

גורם הקשור לתיק העריך כי הילדה אכן הותקפה וכי לנאשם היה קשר עם הילדה החרדית בת השבע, אך אם המידע המודיעיני החדש לא יקדם את החקירה - לא יהססו לבטל את כתב האישום (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך פייסבוק)

האם כתב האישום נגד החשוד בתקיפת הילדה החרדית בת השבע יבוטל? גורם הקשור לתיק העריך הערב (רביעי) כי כך אכן יקרה אם המידע החדש שהתקבל על החשוד לא יאומת.

בפני שופט בית המשפט הצבאי בעופר הוצג המידע החדש הנוגע לנאשם, והצורך בהשלמת חקירה בעקבותיו. כמו כן, הוצג הצורך בעריכת פעולות נוספות למיצוי בירור החשד בעניין מעורבים נוספים בעבירה.

בתום הדיון, בית המשפט האריך את מעצרו של הנאשם עד ליום 25 ביוני 2019, לאחר שהפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים.

פרקליטו של קטוסה סיפר כי מרשו פרץ בבכי במהלך הדיון ושאל: "מה עשיתם בכל הימים של הארכות המעצר אם עכשיו אתם רוצים לעשות השלמות חקירה?".

הנחת העבודה כעת היא כי הילדה אכן חוותה את הפגיעה הקשה, וכי הנאשם אכן היה קשור אליה בדרך כזו או אחרת. עם זאת, לא ברור אם הוא אכן התוקף.

המידע המדובר שעשוי להכריע את גורל התיק, הגיע מגורם רווחה, מתייחס לנאשם וצפוי להעניק ראיית סיוע בתיק החקירה.

הגורם הוסיף, "יש חלק שהיינו צריכים לעשות בצורה טובה יותר וגם זה לא נעשה ברף שהיה גורם להשפעה לתביעה הצבאית לגבי כתב האישום. הפרקליטות סבורה גם אתמול בלילה יש פה בסיס שמצדיק אישום".

הגורם הוסיף כי בתיק ישנם אזכורים לכמה מעורבים שלא נחקרו והיו צריכים להיחקר, בנוסף, היה חשוד נוסף שנעצר במהלך החקירה אך שוחרר.

הגורם מתח ביקורת על הקהילה החרדית שלדבריו בגלל ההשתייכות הקהילתית, התמהמהו בהגשת התלונה על התקיפה הקשה של הילדה הקטנה.

"ההחלטה האם לבוא למשטרה או לא לבוא משמעותית. כי ייתכן שהחקירה עוד בטרם הגשת התלונה הייתה מזוהמת. מי שמדבר על חורים בחקירה מתייחס לתקופה שלפני הגשת התלונה, וצריך להתייחס לאירועים קודמים".

הוא הוסיף כי כבר ביום שהתקבלה התלונה, נחקרה הילדה ארבע פעמים על ידי חוקרת ילדים וגרסתה נמצאה אמינה. הילדה תיארה בפרטי פרטים שורה של דברים הקשורים למקרה ובכלל זה את הדירה שבה בוצעה העבירה.

בתגובה לטענות על אופן הזיהוי של הערבי הנאשם, אמרו כי הילדה הצליחה לזהות אותו בתוך סדרה של שמונה תמונות שהציגה בפניה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר