בשיחות סגורות

בוגי יעלון נגד לפיד: פגע בחרדים והפך לנטל

שוב סוער בצמרת 'כחול לבן'? שר הביטחון לשעבר התבטא נגד הח"כ לפיד הממוקם מעליו ברשימה וטען כי הרוטציה עם גנץ לראשות הממשלה, משפיעה על המצביעים לרעה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

ח"כ משה בוגי יעלון, מספר 3 ברשימת 'כחול לבן', תקף הערב (רביעי) בחריפות את ח"כ יאיר לפיד, מספר 2 ברשימה, בראשה עומד בני גנץ.

בכנס סגור, שקטעים מהדברים שנאמרו שם פורסמו בחדשות 12, תקף יעלון את לפיד על רקע התבטאויותיו נגד החרדים, ואמר כי "הפך לנטל".

שר הביטחון לשעבר הסביר כי "הוא (לפיד) הלך על קמפיין נגטיבי, קמפיין של שנאה שעשה לנו נזק. הוא פגע בציבורים שבקלות יכולים היו למצוא בית בכחול לבן, או להפוך לשותפים שלנו בעתיד".

יעלון הוסיף והתבטא נגד הסכם הרוטציה שלו על ראשות הממשלה עם בני גנץ, וטען כי על יאיר לפיד לוותר על חלקו.

"הרוטציה שלו על ראשות הממשלה עם בני גנץ השפיעה על מצביעים לרעה. זה מגובה בסקרים, גם עכשיו. יש לא מעט אנשים מהמרכז והימין שהיו רוצים ויכולים להצביע כחול לבן אבל חוששים מהעמדות שלו".

"הוא מצטייר יותר אנטי. חשבנו שהוא יהיה גורם מחבר יותר אבל יש מי שמושכים אותו שמאלה", הוסיף ותקף יעלון.

בתגובה לפרסום נמסר מטעמו של יעלון: "כחול לבן תתמודד בבחירות הקרובות בראשות בני גנץ, ומאחוריו הנהגה חזקה ומאוחדת, במטרה להרכיב את הממשלה הבאה לטובת אזרחי מדינת ישראל. יאיר לפיד הוא חבר ושותף לדרך. ממליץ ליריבינו הפוליטיים להתמקד בדעת הקהל ולא להמציא סכסוכים דמיוניים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר