תום הרישום לסמינרים

נשיא ה'מועצת' הגר"ש כהן: 'לא להתפשר על אף תלמידה'

מחזיק תיק חינוך חרדי בעיריית ירושלים, אברהם בצלאל, נכנס אל נשיא המועצת הגר"ש כהן - עם תום הרישום לסמירים, וקיבל את הוראתו וברכתו: "כל בת - עולם ומלואו" (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

עם תום סגירת הרישום ושיבוצי התלמידות לסמינרים, הגיע מחזיק תיק חינוך חרדי בעיריית ירושלים, סגן רה"ע אברהם בצלאל עם מנהל הסיעה רוני דהן למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן.

בצלאל, שמונה בתחילת הקדנציה למחזיק תיק החינוך, מוביל את הנושא הרגיש של שיבוץ התלמידות לסמינרים. מיד עם כניסתו לתפקיד, הגיע בצלאל לנשיא המועצת ומאז מקבל את הדרכתו בסוגיה הרגישה.

בצלאל הציג בפני נשיא המועצת את נתוני הרישום לסמינרים, וקיבל את הוראתו הברורה. "לא להתפשר על אף תלמידה", אמר הגר"ש, "כל אחת היא עולם ומלואו".

ראש הישיבה הוסיף ואמר כי "אברהם עשה נפשות, בצלאל את המשכן - זה בלי זה אי אפשר - אברהם אבינו עשה נפשות בעם ישראל ובצלאל בנה את המשכן, אברהם בצלאל עושה נפשות ובונה מוסדות חינוך ומשכן לתלמידי החינוך החרדי".

בשיחה עם "כיכר השבת", סיפר אברהם בצלאל: "עוד בכניסתי לתפקידי הגעתי למעונו של ראש הישיבה נשיא המועצת שליט"א וקיבלתי את ברכתו לפעול לפתרון מצוקת התלמידות שלא מתקבלות למוסדות החינוך, כעת בסיום הרישום נכנסתי לקודש לקבל את ברכתו, אני מודה לראש הישיבה על הכוונתו וברכתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר