ויהי לפלא

שעות לאחר הגניבה: ידו של הגנב הערבי - נקטעה

פועל ערבי שגנב ציוד יקר שהוכן לקראת הילולא של אחד הרבנים, פונה זמן קצר לאחר מכן - עם קטיעה ביד, לאחר שנפגע, לראשונה זה 30 שנה, בעבודות במפעל מצבות (ארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

השגחה פרטית מופלאה: פועל ערבי שגנב ציוד יקר שהוכן לקראת הילולא, פונה זמן קצר לאחר מכן - עם קטיעה ביד, לאחר שנפגע, לראשונה זה 30 שנה, בעבודות במפעל מצבות.

הרב שמחה סמואלס מפרסם מידי שבוע סיפורי השגחה פרטית בעלון 'טיב הקהילה' של קהילת המקובל הגר"ג רבינוביץ.

וכך הוא מספר כפי ששמע מבעל המעשה - אדם שמארגן הילולות: "ערב היארציט של אחד הרבנים זצ"ל, לקחתי ברכבי מערכת הגברה ועוד כל מיני חפצים חשובים לקראת העלייה לציון למחרת.

"החבאתי את הציוד במקום מסתור באתר, עם כוונה להגיע לשם למחרת מיד לאחר תפילת 'ותיקין' ולהתקין את המערכת לקראת הציבור הגדול שעתיד להגיע להילולא".

לדבריו, "למחרת בבוקר חשכו עיני בראותי את מקום המסתור ריק מכל הציוד היקר והחשוב מאד שהנחתי שם אך לפני שעות ספורות, כאשר אחד מבעלי מפעל מצבות שם ראה את עגמת הנפש שלי, הציע שנסתכל במצלמות האבטחה יחד, נדהמנו שנינו כשראינו כי במהלך הלילה ביקר במקום ישמעאלי שחמד וגנב את הציוד.

"המשכנו לצפות ונדהמנו לראות שהגנב פונה זמן קצר לאחר מכן לבית חולים. מדובר בעובד במפעל המצבות במקום. חבריו לעבודה סיפרו שנפל עליו שיש של מצבה במשקל מאות קילוגרמים ופצע אותו קשה וידו נקטעה, הם הוסיפו כי זו תאונת העבודה הראשונה שלו אחרי 30 שנה באותו מקצוע. אחרי שסיפרנו על הגניבה, חבריו כיוונו אותנו לציוד הגנוב - והכל בא על מקומו בשלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר