התקיפה האכזרית

עו"ד: "ההורים איבדו ילדה מבחינה רוחנית"

עו"ד יהודה פריד, המייצג את משפחת הילדה החרדית שהותקפה באכזריות: "הילדה מסרה במשך ארבע חקירות שונות זיהוי ודאי של הנאשם. מה יש כאן להתבלבל?" (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הנאשם (צילום: ללא קרדיט)

"הדיון הלאומני לא מעניין אותי ולא מעניין את המשפחה", אומר עורך הדין יהודה פריד, המייצג את הילדה שהותקפה באכזריות. "הדבר היחיד שמעניין הוא לתפוס את האשם ולהעמיד אותו לדין על הפשע הנורא שביצע".

בראיון לרדיו 103FM, התייחס לטענות בדבר זיהוי החשוד. "הילדה מסרה במשך ארבע חקירות שונות זיהוי ודאי של הנאשם. זה נאשם שמוכר לה והיה בבית הספר. מה יש כאן להתבלבל? היא גם מסרה פרטים מדויקים על הדירה, על אגרטל הפרחים וכולם תואמים לזירה".

בתגובה לטענה כיצד ייתכן שהנאשם, מחמוד קטוסה לקח את הילדה במשך דקות ארוכות בלי שאנשים ישימו לב, למרות שמדובר בעיר עמוסה באנשים בשעה כזו, השיב עורך הדין כי "בית הספר נמצא במקום הררי ולא מדובר ברחוב הומי אדם. הילדה הלכה בשבילים לא מסומנים ושם לכאורה הוא ערב לה וחטף אותה".

על הפרסום כי בפוליגרף הראשון נמצא קטוסה דובר אמת ענה פריד, "זה עוד בלוף. לפני כל ביצוע בדיקת פוליגרף שואלים שאלות אווירה. בן כמה אתה? איפה אתה מתגורר, תחביבים ועוד. על כל אלו הוא יצא דובר אמת. כשהגיעו שאלות הנוגעות לפרשה הוא יצא דובר שקר".

לדבריו, "הילדה סיפרה את גרסתה ובכל ימי חיי לא ראיתי ילדים שמשקרים בחקירות. אין לה מניע לשקר. היא תיארה את הדברים כפי שהיא ראתה".

הוא סיפר, "ביום חמישי בערב היינו במחנה עופר ונפגשנו עם התובע הצבאי הראשי, התובע של יהודה ושומרון ועם עורך הדין מטעם הפרקליטות הצבאית שמלווה את התיק. הם עומדים כחומה בצורה מאחורי התיק הזה וטוענים שאת כל המורכבויות שמתפרסמות כעת ידעו לפני כן וכי הם הגישו כתב אישום שהם מאמינים בו".

"פגשתי את ההורים. ההורים במצב קשה מאוד. הם מרוסקים. האבא כמעט התעלף אצלנו במשרד. הם איבדו ילדה מבחינה רוחנית. נקווה שהצדק ייצא לאור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר