צפו

הפגנה אלימה בירושלים בעקבות מעצר הבנות

אנשי "העדה החרדית" מפגינים בירושלים, במחאה על מעצרן של שתי בנות חרדיות, עריקות מצה"ל - כפי שנחשף ב'כיכר השבת'. במהלך ההפגנה, רב ישיש נהדף בגסות • תיעוד אלים (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א בסיון תשע"ט | 24.06.19
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בעקבות מעצרן המחודש של שתי האחיות החרדיות, שנחשף היום (שני) ב'כיכר השבת', מקיימים בשעה זו אנשי 'העדה החרדית' בירושלים הפגנה ליד שכונת מאה שערים. במהלך ההפגנה נעצרו 12 מפגינים.

בהפגנה נצפו מראות אלימים במיוחד, כשבין היתר נטען כי אחד מהרבנים הקשישים של הקיצונים נהדף באלימות, תוך פגיעה בכבודו.

מדובר ברב משה נחום פרידמן, רב בית הכנסת של 'תורה ויראה' בשכונת בתי נייטין. אחד מחסידיו אומר ל'כיכר השבת', כי הם לא ישתקו נוכח "רמיסת כבוד התורה", כהגדרתו, וכי על כך לבד יש לערוך מחאה נמרצת.

כזכור, הבנות, שנעצרו בכותל המערבי למשך מספר ימים - כולל בשבת האחרונה - בשל סירובן להזדהות, כנראה בשל חששן מהגיוס לצה"ל, שוחררו רק לאחר שאימן הגיעה לבית המעצר וזיהתה אותן כמתבקש בחוק וכפי הוראת בית המשפט.

אלא שלאחר השחרור, כשהבנות הגיעו לביתן בשכונת רמות בירושלים, הם נעצרו שוב, כעבור זמן קצר, בידי המשטרה הצבאית, משום שלא סידרו את דחיית שירותן הצבאי, ונחשבות לפיכך כעריקות.

מדוברות המשטרה (ירושלים) נמסר: "בשעה זו מתקיימת בשכונת מאה שערים מחאה ע"י כמה עשרות, שניסו לחסום את ציר התנועה".

"שוטרים שהגיעו למקום פעלו אל מול מפרי הסדר ועצרו 12 מהם, והם הועברו לחקירה. כמו כן השוטרים פועלים על מנת להזרים את התנועה במקום ולמנוע חסימתה. פעילות השוטרים במקום נמשכת, לשמירה על הסדר הציבורי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר